Delta AFB-60HP veel herrie ?

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:45

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik was beniewd hoeveel herrie de Delta AFB-60HP fan maakt ? Iemand ervaring met deze fan ?

http://www.xbmcfreak.nl/

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

wat zeg je ik hoor je niet ?? (Globalwin WBK38 met hp60 fan, zal wel zelfde zijn :P)

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Ik heb er hier 2 op m'n alpha heatsink :9~
OP 12volt is het alsof er een f16 langskomt, op 7 volt is het een stofzuiger en op 5 volt (waar ze nu op draaien) zijn ze behoorlijk stil. (temp is 19graden).
Had eerst ook nog een 60MP, deze zijn stukken stiller en ik zou je deze eerder aanraden dan de 60HP.

Verwijderd

Ik heb de Delta Black Label (6800rpm), en ik vind dat het nog redelijk meevalt.
Mensen die hier praten over F16's zijn helemaal van de kaart volgens mij ;)

Ik heb mijn fannetje nu nog op 12 volt draaien. Schijnt 45 decibel te zijn. Veel meer zou ik niet willen, maar het is best te doen. Ik ga binnenkort een knopje maken waaraan je kan draaien om zo de rpm kan veranderen >:).
Ik heb er hier 2 op m'n alpha heatsink
OP 12volt is het alsof er een f16 langskomt, op 7 volt is het een stofzuiger en op 5 volt (waar ze nu op draaien) zijn ze behoorlijk stil. (temp is 19graden).
Had eerst ook nog een 60MP, deze zijn stukken stiller en ik zou je deze eerder aanraden dan de 60HP.
Oi oi oi wat zal jij het koud hebben daar op je kamertje :Z

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Precies. Hij heeft het zeker 10 graden op zijn kamer, maar dat verhaal hadden we al een keer.
Sommige mensen zijn hardleers.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:45

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Hoe bedoelen jullie met het voltage veranderen.... Hij draait toch gewoon op 12 volt :?

http://www.xbmcfreak.nl/

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
heb hier een alpha p7125 (slot-a) sink met 2x Delta 60mm HP. herrie wen je wel aan, alleen die resonantie van die bakbeesten, moest me mobo-plaat verzwaren en me slot-a in me slot klemmen :S. verder is het verstandig om ze niet aan je mobo conn. te hangen, fikt gelijk je mobo conn. door ivm het wattage (5.26 ofzow) van die delta's/

good luck out there :)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 18:04 schreef Erhnam het volgende:
Hoe bedoelen jullie met het voltage veranderen.... Hij draait toch gewoon op 12 volt :?
hij draait op wat je er in stopt
als je hem op 12V aansluit (geel en zwart op je ATX) draait ie voluit, maar je kan hem ook op rood (5V) en zwart aansluiten en dan draait ie op 5, wat je ook kan doen is de + van je fan aan de 12V hangen en de - aan de 5V en dan heb je 12-5=7V

• DDan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 15:37

DDan

Team Leader of Team Gäöl

Futal, hebbie een fan/finger- :P guard voor dat 6800 toeren koelertje ??
kheb ook zo'n delta voor op mun koelblok, met guard, ben namelijk pas 2x tussen de fan van mijn oude gorb gekomen, ga ik liever niet met deze proberen :D

Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 10:01 schreef FuTaL het volgende:
Ik heb de Delta Black Label (6800rpm), en ik vind dat het nog redelijk meevalt.
Mensen die hier praten over F16's zijn helemaal van de kaart volgens mij ;)

Ik heb mijn fannetje nu nog op 12 volt draaien. Schijnt 45 decibel te zijn. Veel meer zou ik niet willen, maar het is best te doen. Ik ga binnenkort een knopje maken waaraan je kan draaien om zo de rpm kan veranderen >:).
.......
Vind het ook meevallen, wel moet me vriendin ff wennen in het begin, die dacht dat me moeder aan het stofzuigen was toen ze aan de telefoon zat :D
Maar vind 'm niet zo'n herrie maken
Pagina: 1