Toon posts:

Banner op mijn startpagina!!!???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ff lekker aan het surfen, je kent dat wel.
Start ik internet explorer op, staat er opeens een banner boven in mijn beeld!
http://www.startyourdayhere.com/frame.htm

Dus ik ff kijken waar ie vandaan komt, zijn het Nederlanders die het hebben geflikt!

Check dit: deze zijn het:
http://www.mediahighwayinternational.com/page579236.htm

Hoe krijg ik die banner weg? En hoe maken we die gasten failliet???

:( :r
Domainname:
mediahighway.nl(second domain)

Status
active

Organisation
Media Highway International
Nieuwpoortstraat 98 a
1055 RZ AMSTERDAM

Administrative contact:
A. De Raaf
Phone :+31 20 6826158
E-mail: postmaster@mediahighway.nl

Technical contact:
Perfect Internetworking Solutions
Phone :+31 23 5331687
E-mail: beheer@pins.nl

Registrar:
PINS Nederland BV *D /p
Bloemendaalseweg 147
2061 CJ BLOEMENDAAL

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, misschien kun je iets duidelijker zijn. Zit de banner nu in je browser ingebakken, of komt de banner boven de door jouw ingestelde startpagina te staan ofzo :?

Misschien dat een screenshotje hier het één en ander kan verduidelijken anders :)

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn "internet opties" staat gewoon nog mijn startpagina die ik al had (Zie mijn sig) maar als ik op het huisje bovenin klik kom ik op een of ander vreemd refer-adres waar de bovenkant van mijn pagina bestaat uit:

http://www.startyourdayhere.com/frame.htm

En de onderkant uit mijn EIGEN startpagina.

Ik heb net ff opgebeld, maar die gast die dit op zijn geweten heeft was er niet (Jelle Meindertsma).

Probeer het zo nog een keer.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Lachuh joh....dat wil ik ook maken :) dat levert nogal wat hits (dus reclameinkomsten) op je site op denk ik...zo'n banner...

maar goed....effe over je probleem dus..... Je wilt die knakkers terug pakken...dat is niet zo heel moeilijk.... wat dacht je van een DoS-attack......Da's tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer....of kijk effe of ze toevallig nog wat leuke poortjes open hebben staan........ dan kun je via die poorten bij ze binnen wandelen en is effe op hun servers gaan rondneuzen....

maarja...alles natuurlijk op eigen risico heh.....dat snap je zelf ook wel...

iRacing Profiel

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 06 november 2001 11:25 schreef kroegtijger het volgende:
Lachuh joh....dat wil ik ook maken :) dat levert nogal wat hits (dus reclameinkomsten) op je site op denk ik...zo'n banner...

maar goed....effe over je probleem dus..... Je wilt die knakkers terug pakken...dat is niet zo heel moeilijk.... wat dacht je van een DoS-attack......Da's tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer....of kijk effe of ze toevallig nog wat leuke poortjes open hebben staan........ dan kun je via die poorten bij ze binnen wandelen en is effe op hun servers gaan rondneuzen....

maarja...alles natuurlijk op eigen risico heh.....dat snap je zelf ook wel...
|:(

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Op dinsdag 06 november 2001 11:44 schreef rdgf het volgende:

[..]

|:(
ROFLMAO
daar wordt je niet veel wijzer van natuurlijk :? *D

iRacing Profiel

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

|:( pakt de lading anders prima.
DoS is lame en al die andere suggesties ook.
Het hele internet gaan naar de gallemiezen door van die zielige pubertjes die het nodig vinden te DoSsen. Hele bedrijven gaan dr aan failliet. Die bandbreedte is NIET gratis.
Pagina: 1