Ik heb de Windows XP cd niet bootable gekopieerd, kan je met NERO deze CD nogmaals branden en dan bootable maken? Ik heb het met NERO geprobeerd maar wilde niet echt lukken!
bvd
Druup
bvd
Druup
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Nee, want die is wel bootableOp dinsdag 06 november 2001 12:32 schreef psygho het volgende:
beide opties werken, maar ook gewoon een copie maken van origineel werkt, maar op de een of andere reden denk ik niet dat jij de originele versie hebt
Verwijderd
Dat werkt niet, dan boot je naar MS-DOS en je moet juist de 32bits XP-setup laden.Op dinsdag 06 november 2001 00:31 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Bootdisk maken op een diskette, en dan met CDRWin die bootdisk als boot image gebruiken. En voor de rest de CD vullen. Dacht ik.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Verwijderd
Als je num als multisession had gebrand wel anders nietOp maandag 05 november 2001 23:43 schreef druup het volgende:
Ik heb de Windows XP cd niet bootable gekopieerd, kan je met NERO deze CD nogmaals branden en dan bootable maken? Ik heb het met NERO geprobeerd maar wilde niet echt lukken!
bvd
Druup
Voor XP zal het inderdaad niet werken nee, dan heb je een degelijk CD "backup"Op dinsdag 06 november 2001 12:44 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
[..]
Dat werkt niet, dan boot je naar MS-DOS en je moet juist de 32bits XP-setup laden.
DOS wil je zover mogelijk wegblijven.