Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wachten op Femme dus...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Oh? Dat ging toch juist zo goed dacht ik? Responsetijden sneller dan mijn 100 mbit verbinding waren geen uitzonderingOp maandag 05 november 2001 23:30 schreef Moartn het volgende:
Helaas is het afgelopen met de pret... Zelfs admins mogen geen bedrijven meer verwijderen uit de SS...
Wachten op Femme dus...
De islam kan uw vrijheid schaden
Professioneel Hyves-weigeraar
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2486
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Waar staat dat ze dat niet willen ???Op donderdag 08 november 2001 10:28 schreef BackSlash32 het volgende:
Kan er niet een klein stukkie tekst bij het invoerveld komen dat graficall niet in de survey wil staan ofzo?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
O NEEEEEEEE, niet wéér die discussie aub. Gebruik nu allemaal eens een keer die search, die is niet voor niks!!!!Op donderdag 08 november 2001 10:31 schreef JT het volgende:
[..]
Waar staat dat ze dat niet willen ???
*zucht*
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Believe me, dat is zoOp donderdag 08 november 2001 10:31 schreef JT het volgende:
[..]
Waar staat dat ze dat niet willen ???
De combinatie "nu" en "search" is denk ik wat problematisch op dit moment...Op donderdag 08 november 2001 10:32 schreef wildhagen het volgende:
[..]
O NEEEEEEEE, niet wéér die discussie aub. Gebruik nu allemaal eens een keer die search, die is niet voor niks!!!!
*zucht*
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Hoezo, bang dat-ie het knopje niet kan vinden? Doet het namelijk prima hoor, die search. En anders kan je ook de Onnosearch gebruiken...Op donderdag 08 november 2001 10:34 schreef brammus het volgende:
[..]
De combinatie "nu" en "search" is denk ik wat problematisch op dit moment...
Virussen? Scan ze hier!
Alstu...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik geloof het ook wel, maar wil weten wat ze hebben neergezet.Op donderdag 08 november 2001 10:34 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Believe me, dat is zo
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
thank uOp donderdag 08 november 2001 10:43 schreef BackSlash32 het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=graficall+shopsurvey&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=graficall+shopsurvey&data%5Border%5D=relevance#hitstart
Alstu...
Ecodan warmtepomp
Dus in weze schop ik dit gewoon weer even omhoog
HieromOp donderdag 08 november 2001 16:43 schreef 456 het volgende:
Ik weet niet of ergens in de search ook te vinden is waarom alleen Femme in de shopsurvey mag muteren/verwijderen, maar feit is dat laatstgenoemde link nog in de survey zit.
Dus in weze schop ik dit gewoon weer even omhoog
Is het mischien niet verstandiger om de Graficall survey vast te zetten of readonly te makenOp dinsdag 06 november 2001 17:54 schreef WouterTinus het volgende:
omdat er op mysterieuze manier bedrijven verdwenen is deze maatregel (tijdelijk?) genomen
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Wie zegt dat dat zomaar kan dan?Op vrijdag 09 november 2001 11:23 schreef gellie het volgende:
[..]
Hieromstaat zelf in deze draad
[..]
Is het mischien niet verstandiger om de Graficall survey vast te zetten of readonly te maken
Verwijderd
Ik zal de titel wat 'opvallender' makenOp vrijdag 09 november 2001 11:17 schreef 456 het volgende:
>schop<
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2486
Als er nu nog niet op gereageerd wordt weet ik het ook niet meer (al was het maar uit pure irritatie)
||
||
\/
Zie je wel .. het werkt meteen
Ik reageer dus uit pure irritatie
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
euh geen ideeOp vrijdag 09 november 2001 11:49 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat zomaar kan dan?
Was maar een idee, dan is het geziek in de shopsurvey bij Graficall mischien over...
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
HlpDsK did it againOp vrijdag 09 november 2001 11:50 schreef JvS het volgende:
Ik schrok al
Ik reageer dus uit pure irritatie
hm dit begint op draadje hoog houden te lijken zo
* GiLeX zal maar een draadje openen in SU hierover
* Klovan biedt zijn verontschuldigingen aan voor zijn onnodige reactieOp vrijdag 09 november 2001 12:10 schreef gellie het volgende:
hm dit begint op draadje hoog houden te lijken zo
* Klovan zal maar een draadje openen in SU hierover
is al goedOp vrijdag 09 november 2001 14:10 schreef Klovan het volgende:
[..]
* Klovan biedt zijn verontschuldigingen aan voor zijn onnodige reactie
Maar anyweez er is nog geen reactie van iemand met een blauwe naam
er is al een geblockte Graficall in de DB, maar dat stopt mensen die een nieuwe maken nietOp vrijdag 09 november 2001 12:02 schreef gellie het volgende:
[..]
euh geen idee
Was maar een idee, dan is het geziek in de shopsurvey bij Graficall mischien over...

(dom maar niewschierig )
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Dit is er met graficallOp zaterdag 10 november 2001 12:29 schreef wizzard het volgende:
wat is er met graficall eigenlijk
(dom maar niewschierig )
Virussen? Scan ze hier!
Dat deed BackSlash32 hierboven ook al. Ik word alleen maar heel moe van lui die én niet lezen én de search niet gebruiken. En als ik nog ff wacht word ik nog moeder.Op zaterdag 10 november 2001 13:26 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ben dan aardich en maak er [search=graficall] van
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hoe gaat hij/zij heten?Op zaterdag 10 november 2001 13:29 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Dat deed BackSlash32 hierboven ook al. Ik word alleen maar heel moe van lui die én niet lezen én de search niet gebruiken. En als ik nog ff wacht word ik nog moeder.
jonge jonge sorry hoor ik hoor hier vast niet meer thuis nuOp zaterdag 10 november 2001 13:29 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Dat deed BackSlash32 hierboven ook al. Ik word alleen maar heel moe van lui die én niet lezen én de search niet gebruiken. En als ik nog ff wacht word ik nog moeder.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
delete record
Twee regeltjes sourcecode die een hoop topics in la schelen.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Verwijderd
Mwah .. m'n monitor was er lekker goedkoop. En zo nog wat meer zooi.Op zaterdag 10 november 2001 20:57 schreef -KOD- het volgende:
Graficall zuigt toch al zo hard dus why in de lijst
Precies!Op zaterdag 10 november 2001 21:47 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mwah .. m'n monitor was er lekker goedkoop. En zo nog wat meer zooi.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2502Op zaterdag 10 november 2001 22:31 schreef freddifish het volgende:
[..]
Precies!
Is het misschien niet een id om net als bij de posts in de shopsurvey ook eens het ip adres van de adder van een shop? Misschien is het wel steeds dezelfde die loopt te etteren.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat zal vast ook wel de reden zijn dat ze niet in de shopsurvey willen staan, stel je voor dat mensen zouden kunnen lezen hoe slecht die zaal wel niet is...Op zondag 11 november 2001 14:53 schreef -KOD- het volgende:
MAg misschien daar goedkoop zijn maar service is er dus niet en garantie waar je recht op hebt krijg je niet, ik heb dit nu al van teveel mensen vernomen, ze zijn zelfd berucht bij vele computerwinkels
(note: Ik heb zelf géén ervaring met deze zaak, maar het niet in de shopsurvey willen staan is voor mij al genoeg reden om er in de toekomst geen ervaring te willen opdoen. Ik vind het een zeer vreemde zaak dat een winkel geen reclame wil, geeft voor mij aan dat er waarschijnlijk iets niet helemaal pluis is met die toko)
Ze stonden altijd een hele dikke voldoende in de shop-survey, dus dat is het probleem ook niet.
Hier de link nogmaals.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2502
nb. als mijn hulp niet meer gewaardeerd word, of als hulp in het algemeen om het peil van tweakers.net, of in ieder geval uit respect bepaalde wensen te laten uitkomen, hoog te houden, hoor ik het graag. Want dan hoef ik niet meer zoveel moeite te doen.
Of is Femme op vakantie? Of ERG druk? Of is het geen ramp meer dat GCall er instaat? Overigens staat in de eerste reactie op de winkel meteen weer de reden waarom ze eruit wilden. ...
Mja, Ik geloof dat Femme niet zo vaak op LA komt, dat zal de reden zijn.Op dinsdag 13 november 2001 12:48 schreef 456 het volgende:
Ik schop hem maar weer omhoog, maar volgens mij is het zinloos.
Hier de link nogmaals.
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2502
nb. als mijn hulp niet meer gewaardeerd word, of als hulp in het algemeen om het peil van tweakers.net, of in ieder geval uit respect bepaalde wensen te laten uitkomen, hoog te houden, hoor ik het graag. Want dan hoef ik niet meer zoveel moeite te doen.
Of is Femme op vakantie? Of ERG druk? Of is het geen ramp meer dat GCall er instaat? Overigens staat in de eerste reactie op de winkel meteen weer de reden waarom ze eruit wilden. ...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Vertel, voor zo ver ik weet doen wij namelijk niets dat niet netjes is. Als zij dat wel doen, dan is dat niet netjes te noemen wel?Op woensdag 14 november 2001 11:26 schreef -KOD- het volgende:
enne je moet is weten hoe Graficall TWEAKERS loopt af te zeiken... dat willen jullie niet eens weten.
Bericht hierboven
Verwijderd
Zij zeggen OHW tweakers... verzameling van problemen... maar het ging om de toon ervan... Hij zei dat op tweakers alleen maar mensen komen met problemen en dat de domste oplossingen daar staan etc... was best pissed off... want dingen die zij soms zeggen slaat helemaal nergens op...

http://www.tweakers.net/shopsurvey/2519
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Deze keer niet zo snelOp woensdag 14 november 2001 16:23 schreef 456 het volgende:
Volgens mij zijn sommige tweakers wel degelijk stom om hem elke keer er weer bij te zetten, of niet eens bij LA te kijken/vragen wat er met graficall aan de hand is. Hij staat er nl. weer in. Femme, als je ff hebt:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/2519
Volgens mij vind iemand t gewoon leuk om er steeds Graficall in te zetten
En hiermee is de Graficall-soap ten einde. Amen.Op donderdag 15 november 2001 09:09 schreef Femme het volgende:
Ik heb ff een anti-Grafi-call detector in het leverancier toevoegen scriptje aangebracht zodat het niet meer mogelijk is om een bedrijf toe te voegen met de combinatie 'grafi' en 'call' in de naam of URL.
Verwijderd
Nou kreeg ik er maar 6 maanden en 1 week na die 6 maanden problemen met mijn CPU mocht ik het zelf uitzoeken... USER FAULT, zeggen ze, ikke AMD contacten kon ik hem opsturen blijkt er niks aan de hand te zijn... maar hij doet het nog steeds niet, nu is er een 3e instantie die mijn MOBO en CPU test.... nou lekkere service daar...
Net als met mijn MOBO fan die al maanden herrie maakt. fixen doen ze niet opsturen ook niet ik mag het zelf uitzoeken... na contacten ASUS kan ik mijn MOBO opsturen wel lief van ASUS maar kost mij weer geld... en zo heb er nog wel een stuk of 10 verhalen van kennissen die daar gekocht hebben en dit soort probs.
vertel...Op woensdag 14 november 2001 11:26 schreef -KOD- het volgende:
enne je moet is weten hoe Graficall TWEAKERS loopt af te zeiken... dat willen jullie niet eens weten.
Verwijderd
Verwijderd
Mooi is dat mijn CPU verder laten testen kost weer 50 piek extra boven onderzoek van AMD beide partijen... CPU NIET kapot... terwijl Graficall hem zogenaamd getest had... de computerwinkel denkt dat mijn MOBO defect is... mooi is dat en graficall zei dat ze dit allemaal getest hadden... 1 ding is zeker als het moet neem ik een advocaatOp donderdag 15 november 2001 12:02 schreef -KOD- het volgende:
Wat ook zo leuk is dat Graficall op hun website zegt 3 jaar garantie op de CPU te geven bij een systeem...
Nou kreeg ik er maar 6 maanden en 1 week na die 6 maanden problemen met mijn CPU mocht ik het zelf uitzoeken... USER FAULT, zeggen ze, ikke AMD contacten kon ik hem opsturen blijkt er niks aan de hand te zijn... maar hij doet het nog steeds niet, nu is er een 3e instantie die mijn MOBO en CPU test.... nou lekkere service daar...
Net als met mijn MOBO fan die al maanden herrie maakt. fixen doen ze niet opsturen ook niet ik mag het zelf uitzoeken... na contacten ASUS kan ik mijn MOBO opsturen wel lief van ASUS maar kost mij weer geld... en zo heb er nog wel een stuk of 10 verhalen van kennissen die daar gekocht hebben en dit soort probs.
Een van de redenen dat Graficall niet meer in de pricewatch wilde was dat ze negatieve publiciteit kregen. Nu begint dit topic er ook op te lijken.Op donderdag 15 november 2001 15:46 schreef -KOD- het volgende:
[..]
Mooi is dat mijn CPU verder laten testen kost weer 50 piek extra boven onderzoek van AMD beide partijen... CPU NIET kapot... terwijl Graficall hem zogenaamd getest had... de computerwinkel denkt dat mijn MOBO defect is... mooi is dat en graficall zei dat ze dit allemaal getest hadden... 1 ding is zeker als het moet neem ik een advocaat
Dus over en sluiten ...
Kzal deze posts wel missen trouwens... tWerd toch een sport en altijd zo snel mogelijk te melden ...
Sentimenteel kereltje.Op donderdag 15 november 2001 16:42 schreef 456 het volgende:
Kzal deze posts wel missen trouwens... tWerd toch een sport en altijd zo snel mogelijk te melden ...
Aannames zijn fataal.
tja, ik blijf het ( en ik heb de andere draadjes gelezen) vreemd vinden dat graficall zichzelf kan verwijderen. Moet toch een beetje onafhankelijk zijn die pricewatch niet dan?Op donderdag 15 november 2001 16:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Een van de redenen dat Graficall niet meer in de pricewatch wilde was dat ze negatieve publiciteit kregen. Nu begint dit topic er ook op te lijken.
Dus over en sluiten ...
Verwijderd
Ik heb ook al gehoord dat er al eerder mensen door politie verwijdert zijn uit die winkel na een hoop herrie...
Tja en ik heb dus nu ook nog mijn problemen lopen bij Graficall... ze testen mijn CPU en MOBO, zeggen CPU is dood User fault, zeggen ze garantie is ook over (6 maanden) terwijl ik een compleet systeem had aangeschaft, en normaal krijg je dan zowiezo 1 jaar garantie. AMD zegt wij geven altijd 1 jaar garantie. OP hun website staat dat je bij een SYSTEEM 3 jaar garantie krijgt op CPU. Mijn CPU was toen zelfs maar 1 week over die 6 mnd.
En wat blijkt AMD en een andere computerwinkel testen mijn CPU.... werkt perfect. Kost mij 70piek extra dit grapje... en nu krijg ik nog te horen of het daadwerkelijk mijn MOBO is wat kapot is... lekker is dat... door dat zijn een verkeerde diagnose stellen, kost dit grapje mij 70piek extra... 3 weken geen computer, en veel hoofdpijn. En nog geen stap verder.
niet om het een of ander. Maar wat als die winkel nou gewoon zo slecht is dan? dan moet je mensen toch waarschuwen?Op vrijdag 16 november 2001 00:34 schreef Femme het volgende:
Grafi-Call kan zichzelf niet verwijderen. Ze worden alleen geweerd uit de database, waardoor ze niet in de shop survey kunnen voorkomen maar ook niet in de pricewatch. Het probleem is dat een grote groep klanten van Grafi-Call met flammenwerpers klaar staat om in de shop survey ten strijde te trekken tegen dat bedrijf. Op een gegeven moment ging het er zo hard aan toe dat modereren een dagtaak werd.
Verwijderd
En goedkoop.
Maar tegenwoordig zijn er zoveel winkels die vaak goedkoper zijn. Maar ze zijn al vaak bot bij het verkopen van producten dat zag ik keer op keer, en vond ik dan ook best naar dat ik daar mensen heb heengebracht. En als het dan kwam op aanspreken van service of garantie... nou... dat mag jezelf invullen.
[off-topic]Op donderdag 15 november 2001 16:42 schreef 456 het volgende:
[..]
Een van de redenen dat Graficall niet meer in de pricewatch wilde was dat ze negatieve publiciteit kregen. Nu begint dit topic er ook op te lijken.
Dus over en sluiten ...
Kun je die tijd tenminste weer besteden aan Telematica
[/off-topic]
Verwijderd
AMD had hem levend getest en ook een andere computerboer... mijn PC doet het nu weer... maar dankzij Graficall's verkeerde diagnose ben ik maar liefst 17.50 + 75 piek kwijt...
Bij deze bedankt Graficall
Op vrijdag 16 november 2001 19:34 schreef rdgf het volgende:
[..]
[off-topic]
Kun je die tijd tenminste weer besteden aan Telematica
[/off-topic]
...
Ik zou allang zijn afgestudeerd als GoT niet bestond...
Onze excuses voor het ongemak
Nou weet je jij geeft eerst een groote bek in een forum, hier op tweakers,... wij zien dat , jaja jammer he maar als je hier zo`n groote mond hebt over ons waarom sta je dan aan de balie met je kapotte video kaart ?? dat is dan toch ook niet netjes, dan verspeel je wel het respect, want er zijn veel klanten die de service goedvinden, maar als jij onzin gaat zitten uitjanken ja dat sta je lekker voor lul aan de balie (/me loopt er stage)Op vrijdag 16 november 2001 11:51 schreef -KOD- het volgende:
Vind ik ook... ik heb vroeger er veel mensen heengelokt... omdat ik ervan overtuigd dat het een goede winkel was...
En goedkoop.
Maar tegenwoordig zijn er zoveel winkels die vaak goedkoper zijn. Maar ze zijn al vaak bot bij het verkopen van producten dat zag ik keer op keer, en vond ik dan ook best naar dat ik daar mensen heb heengebracht. En als het dan kwam op aanspreken van service of garantie... nou... dat mag jezelf invullen.
Verwijderd
Kijk naar de datumOp dinsdag 23 april 2002 21:10 schreef EmBee het volgende:
...sta je lekker voor lul...

- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:56
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Dit topic is gesloten.