Toon posts:

Turtle-Beach Santa Cruz onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search functie gebruikt, maar kon deze vraag niet vinden, dus het volgende:

Ik heb in mijn pc een Santa Cruz geluidskaartje hangen. Voorheen nooit problemen maar sinds de installatie van WinXP problems. Soms speelt ie geluid goed af, maar regelmatig kraakt piept en schreeuwt (weet niet hoe anders te omschrijven) mijn kaartje. Ik ben online opzoek geweest naar drivers voor XP. Heb ze niet kunnen vinden. Heeft iemand dit probleem ook, of kan iemand me aan de drivers helpen ?

Ik hoor het graag
M.

johan@slownera.nl

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Dit heb ik gevonden op de site, misschien heb je het al gezien..:

http://www.voyetra-turtle-beach.com/site/kb_ftp/5852022.asp

En de bijbehorende drivers volgens de site zijn wel voor XP, maar daarmee is het niet gezegt dat het opgelost is:

WINDOWS 2000, XP | WDM driversv.4112 | MICROSOFT CERTIFIED.
ftp://ftp.voyetra.com/pub/tbs/santacru/sc_4112.zip

Maybe weet je dit allemaal al...

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Santa Cruz == XFire1024 == FortissimoII ??

in dat geval, kijk bij de meuktracker voor de laatste drivers voor winXP van hercules...die zouden dan wel moeten werken. (Ik zag iig dat het control proggie precies hetzelfde is als die van hercules)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Hoyden
Op maandag 05 november 2001 23:27 schreef StratoFarmer het volgende:
Santa Cruz == XFire1024 == FortissimoII ??

in dat geval, kijk bij de meuktracker voor de laatste drivers voor winXP van hercules...die zouden dan wel moeten werken. (Ik zag iig dat het control proggie precies hetzelfde is als die van hercules)
Die hebben beide idd een crystal chipset voor zover ik weet..

Santa Crus is Videologic sonic fury etc :)

Verwijderd

Topicstarter
Thx, heb drivers gedownload, ga t s effe proberen.....thx tot zover, en als ik meer weet horen jullie het.

Greetz
M.

• Hoyden
Waar heb jij dan zitten zoeken op internet, want die drivers had je waarschijnlijk nog niet ? :)

Ze staan er al een tijdje. :)
Pagina: 1