Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
ik heb wel zelf een croswire gemaakt de ultimate dus
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ik maak nu (omdat iemand erop kwam) mijn school na. Ik zit nou met twee verdiepingen en er moet nog een derde bovenop. Natuurlijk sluit ik wel wat dingen af en ga ik niet alle lokalen indelen, dat is toch alleen maar saai...
En dan moeten alle textures er nog op,
Ik kreeg laatst wel fouten, ik had een eigen setje textures gemaakt, en die laadde die goed, opgeslagen in de UT map enz, en de volgende dag misten er opeens plaatjes
Ik moet nog wel even leren hoe je een lift aanbrengt enzo, ik ben er een newbie in maar ik wil wel dat het netjes wordt
Ik had trouwens naar de volgende verdieping een dubbele trap, dus half omhoog, platform, en nogmaals half omhoog. Ga ik op dat platform staan, zak ik er spontaan doorheen
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
http://nalicity.beyondunreal.com/reviews/dmeco.html
Ik ben nu bezig met een level dat een beetje op deck 16 lijkt, ik heb het level (+textures) praktisch klaar, nu alleen nog de details/wapens/jumppads etc
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Doet men unrealEd het niet
ik moet geloof ik ut ff opnieuw installen
tampert, kriminalpolizei
ALLEEN KRIJG IK GEEN GOEIE SPAWNPOINTS, JE GAAT METEEN DOOD BIJ HET SPAWNEN
Dat moest er ff uit...
Weet iemand misschien oplossing?
Verwijderd
Map rebuilden?Op dinsdag 06 november 2001 14:26 schreef SilverZeven het volgende:
Ik ben er laatst ook mee begonnen.
ALLEEN KRIJG IK GEEN GOEIE SPAWNPOINTS, JE GAAT METEEN DOOD BIJ HET SPAWNEN![]()
![]()
![]()
Dat moest er ff uit...
http://nalicity.beyondunreal.com/reviews/dmarena1400.html
UT (en Unreal) ownen nog steeds ja, heb ook nog andere mappen gemaakt, alleen (nog) niet naar NC gestuurd... toch maar eens doen...
ik heet hier Termy ja, maar in UT is het -=[LoL|Terminator]=- voluit, in die tijd (bah, good old days) was het nog gewoon Terminator
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Heb je wel versie 436? Dat wil nog wel is wat oplossenOp dinsdag 06 november 2001 14:16 schreef Evilernie het volgende:
Doet men unrealEd het niet
ik moet geloof ik ut ff opnieuw installen
Download de patch 436 hier -> http://www.savegame.nl/utcook.htm
De hele school nabouwen lijkt mij ook wel cool, ga ik misschien nog is doen
DM-School
Dat moet wel een build-fout zijn, altijd op dat knopje links van de TEST-knop drukken, met dat vierkantje en dat lampje...Op dinsdag 06 november 2001 14:26 schreef SilverZeven het volgende:
Ik ben er laatst ook mee begonnen.
ALLEEN KRIJG IK GEEN GOEIE SPAWNPOINTS, JE GAAT METEEN DOOD BIJ HET SPAWNEN![]()
![]()
![]()
En heb je wel PLAYERSTARTS neergezet?