Doet iemand hier aan UT Editing?

Pagina: 1
Acties:

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17
UT blijft een cool spel, ben nu weer es bezig met de Unreal Editor. Zelf een echt mooi perfect speelbaar level maken is lastig :)
Textures alignen, perfecte lightning, botpathing, etc...

Zelf een leuk leveltje gemaakt? Stuur hem naar unrealmaps@savegame.nl (je mag alles voor de @ zetten...) en we zetten hem op onze site! Er staan al wat maps, waaronder 1 van mij. Maar ben nu met een nieuwe bezig, komt er binnenkort ook bij! *D

www.savegame.nl (ook voor UTediting tutorials en een complete Unreal sectie met ook een preview voor Unreal 2)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Verwijderd

levels maken moet ik ook nog eens doen.

ik heb wel zelf een croswire gemaakt de ultimate dus :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:58

me1299

$ondertitel

In de computer idee staat een tutor >:)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-11 16:40

Kortfragje

......

SHIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT, had ik 4 levels (leuk allen) format c: en vergeet ik ze te back-uppen :(:(:(:(:(:(:(

http://www.gjpvanwesten.nl

• QuestGamer
Da's kut. Maar je maakt ze maar gewoon "FF" opnieuw hoor *D *D

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik ben ook bezig met een leveltje maken.
Ik maak nu (omdat iemand erop kwam) mijn school na. Ik zit nou met twee verdiepingen en er moet nog een derde bovenop. Natuurlijk sluit ik wel wat dingen af en ga ik niet alle lokalen indelen, dat is toch alleen maar saai...

En dan moeten alle textures er nog op, :r dat gaat een pokkewerkje worden. Gelukkig werk ik wel veel met PSP en Photoshop en kan ik daar de dingen zo naar PCX format omzetten...

Ik kreeg laatst wel fouten, ik had een eigen setje textures gemaakt, en die laadde die goed, opgeslagen in de UT map enz, en de volgende dag misten er opeens plaatjes :? na een crash van UnrealEd... Nouja, dan de texturepack maar weer overnieuw aanmaken :z maar tis niet echt leuk...

Ik moet nog wel even leren hoe je een lift aanbrengt enzo, ik ben er een newbie in maar ik wil wel dat het netjes wordt :)

Ik had trouwens naar de volgende verdieping een dubbele trap, dus half omhoog, platform, en nogmaals half omhoog. Ga ik op dat platform staan, zak ik er spontaan doorheen :? :P Ik heb ipv een platform maar een blok neergezet maar nu kom ik dus bij de tweede verdieping... en daar moet ook een 'stukje' tussen de twee trappen. Hoe ga ik dat fixen, kun je van een brush instellen of hij solid is of niet? Ik kon het niet vinden in de properties...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

* tec heeft nog ooit een jaar terug ofzo een mapje gemaakt en blijkbaar is die goed in smaak gevallen op nalicity. (9)

http://nalicity.beyondunreal.com/reviews/dmeco.html

:P

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ik heb ook al wel wat mapjes, ben nu aan een nieuwe bezig waar ik alles ff goed aanpak, ik krijg alleen altijd te maken met bsp-fouten, zeker wanneer ik complexe brushes maak..ik vraag me soms af of daar niets tegen te doen is (behalve het via een trucje op te lossen)

Ik ben nu bezig met een level dat een beetje op deck 16 lijkt, ik heb het level (+textures) praktisch klaar, nu alleen nog de details/wapens/jumppads etc ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
ik wilde eerst een soort superlaevel bouwen van onze school.. We hadden al supergoede ideeen (ik met nog iemand), we wilde zelfs een soort Mod maken met wapens die bij het level zouden passen...

Doet men unrealEd het niet |:(

ik moet geloof ik ut ff opnieuw installen

tampert, kriminalpolizei

• SilverZeven
  • Laatst online: 18-06 13:13
Ik ben er laatst ook mee begonnen.
ALLEEN KRIJG IK GEEN GOEIE SPAWNPOINTS, JE GAAT METEEN DOOD BIJ HET SPAWNEN :( :( :(

Dat moest er ff uit...
Weet iemand misschien oplossing? :7

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 14:26 schreef SilverZeven het volgende:
ALLEEN KRIJG IK GEEN GOEIE SPAWNPOINTS, JE GAAT METEEN DOOD BIJ HET SPAWNEN :( :( :(

Dat moest er ff uit...
Map rebuilden?

• Termy
  • Laatst online: 15:39

Termy

valt er nog wat te fragge?

yep, kheb ook al een map gemaakt die ze bij nalicity wel leuk vonden, DM-Arena1400

http://nalicity.beyondunreal.com/reviews/dmarena1400.html

UT (en Unreal) ownen nog steeds ja, heb ook nog andere mappen gemaakt, alleen (nog) niet naar NC gestuurd... toch maar eens doen...

ik heet hier Termy ja, maar in UT is het -=[LoL|Terminator]=- voluit, in die tijd (bah, good old days) was het nog gewoon Terminator :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• QuestGamer
Op dinsdag 06 november 2001 14:16 schreef Evilernie het volgende:
Doet men unrealEd het niet |:(
ik moet geloof ik ut ff opnieuw installen
Heb je wel versie 436? Dat wil nog wel is wat oplossen ;)

Download de patch 436 hier -> http://www.savegame.nl/utcook.htm *D

De hele school nabouwen lijkt mij ook wel cool, ga ik misschien nog is doen :)
DM-School :r

• QuestGamer
Op dinsdag 06 november 2001 14:26 schreef SilverZeven het volgende:
Dat moet wel een build-fout zijn, altijd op dat knopje links van de TEST-knop drukken, met dat vierkantje en dat lampje...
En heb je wel PLAYERSTARTS neergezet? *D

Pagina: 1