Toon posts:

[Counterstrike] autoswitch wapen

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ff CS tweaken ;)

weet iemand of er een optie in de halflife engine zit waarmee je de volgende optie kan afzetten:

"het automatisch switchen naar een wapen dat je oppakt"

;) :?

Dat zou mijn spel aardig verbeteren denk ik 8-)

edit:

in de normale menu-opties is niks te vinden

Verwijderd

Normaal pak je dat ding ook meteen op hoor....

Verwijderd

Bij een primary tenminste.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Kweet dat je hud_fastswitch 1 aan kan zetten... dan wisselt ie snel van wapen als je primary of secundary kiest met een knoppie

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dat juist afzetten!

als ik eventueel een ander wapen oppak (iets anders dan bijv. een Deagle), dan switched CS automatisch naar een geweer. dat wil ik dus niet...

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand of dit mogelijk is in de laatste versie van de halflife engine?

ik vond wel dit bij het forum van planethalflife:
Sep 09, 99 - 12:58 AM
Uh? HL has weapon autoswitch, and there's nothing you can do about it. I even emailed Valve about it and they said they wouldn't change it because too many ppl are already comfortable with it and it would piss em off. A bit of an ass backwards excuse, but whatever.
:(
misschien dat het nu wel mogelijk is...

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

Hu9o

Schokkend

Ik hoop het wel, want het is eigelijk best wel kut. Maar wat nog veel kutter is: AL DIE K*NKER CHEATERS DIE CS VERPESTEN...

p.s. weet iemand hoe je de naam van de persoon midden in beeld kan krijgen (normaal staat die links onder)??

edit: Om iedereen te respecteren maar ff een verandering aan gebracht.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 08:11 schreef Hu9o het volgende:
Ik hoop het wel, want het is eigelijk best wel kut. Maar wat nog veel kutter is: AL DIE KANKER CHEATERS DIE CS VERPESTEN...

p.s. weet iemand hoe je de naam van de persoon midden in beeld kan krijgen (normaal staat die links onder)??
Hmmz cheaters zuigen idd maar is het woord kanker daar nu voor nodig ???

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

naar het CS menu --> play cs --> customize --> advanced en daar staat hij tussen :Z

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Op dinsdag 06 november 2001 08:13 schreef BaseFreak het volgende:

[..]

Hmmz cheaters zuigen idd maar is het woord kanker daar nu voor nodig ???
Dat is stoer en dat hoort erbij.. Dat zie ik ook meer en meer op de servers. Jammer dat er geen language filters zijn.. :)

Wees consequent, maar niet altijd

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 18:42

RKD

Ik hoop het wel, want het is eigelijk best wel kut. Maar wat nog veel kutter is: AL DIE KANKER CHEATERS DIE CS VERPESTEN...

hud_centerid 1

iRacing Profiel

Verwijderd

das toch centerplayernames :? om de naam in het midden te krijgen ????/

Verwijderd

Topicstarter
*kick* :z

Center_Player_Names in advanced optie menu (vraag me niet welke ;) )

MAAR weet niemand een console commando voor dat autoswitchen??? :?

Verwijderd

AL DIE KANKER CHEATERS DIE CS VERPESTEN...
sorry hoor, maar dit topic ging niet over cheaters, nog los van het K-woord, wat je ook op op servers steeds vaker tegenkomt, en als je er wat van zegt, dan wordt het nog erger en respectlozer.

Waarom cheaters in dit topic betrekken er zijn er al zat...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 12:50 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:

[..]

sorry hoor, maar dit topic ging niet over cheaters, nog los van het K-woord, wat je ook op op servers steeds vaker tegenkomt, en als je er wat van zegt, dan wordt het nog erger en respectlozer.

Waarom cheaters in dit topic betrekken er zijn er al zat...
Het zijn meestal infantiele jochies die net in de pubertijd komen die dat soort dingen zeggen! :r

Ik word het ook een beetje zat... Helaas zijn er veel te weinig admins om er structureel iets aan te doen :(

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Als je wilt gaan Deaglen, dan moet je gewoon de goedkoopste primary weapon erbij kopen, zodat je niet van wapen switched als je over een gun loopt.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 13:06 schreef OO0nMe het volgende:
Als je wilt gaan Deaglen, dan moet je gewoon de goedkoopste primary weapon erbij kopen, zodat je niet van wapen switched als je over een gun loopt.
dat is wel een oplossing ja!

niet optimaal als je een eco-ronde doet, maar ja...
Ik heb liever armor+HE ipv een goedkope primary ;)

De reden van die autoswitch is dat ik laatst in gevecht was met de Deagle, op het hoofd van een tegenstander gemikt had, en op dat moment een primary wapen oppakte. Ik kon niet meer schieten en werd zelf afgemaakt :( vrij frustrerend dus

• Hu9o
  • Laatst online: 20:21

Hu9o

Schokkend

Op maandag 05 november 2001 23:08 schreef robgee het volgende:
ff CS tweaken ;)

weet iemand of er een optie in de halflife engine zit waarmee je de volgende optie kan afzetten:

"het automatisch switchen naar een wapen dat je oppakt"

;) :?

Dat zou mijn spel aardig verbeteren denk ik 8-)

edit:

in de normale menu-opties is niks te vinden
Volgends mij is het helemaal niet mogelijk om dit te veranderen. Als het je toch gelukt is, dan kan je toch niet meer op punkbuster servers spelen :? Want dat is jou versie van CS anders dan de versie van de server.

De beste optie lijkt me inderdaad om een goedkoop primary wapen te nemen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• steveman
  • Laatst online: 23:29

steveman

Comfortabel ten onder

O jee, het k-woord, alle moraal ridders te paard! :r

Van het autoswitchun van wapens heb ik eigenlijk weinig last, als ik een wapen pak, heb ik hem ook nodig. CS is niet zo chaotisch als Q3 dat je niet meer normaal een wapen kunt ontwijken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1