Moederbord of Processor kapot?

Pagina: 1
Acties:

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 05:58

DSK

boeiend...

Topicstarter
Ik heb met de computer van mijn vriendin al geruime tijd klote problemen die maar niet opgelost geraakten. Hier heb ik ook een topic over gehad, maar daar werkte geen enkele van de oplossingen. Nu heb ik ontdekt dat als ik in de BIOS de CPU internal Cache uitzet, dat het probleem totaal verdwenen is, maar het systeem werkt dan megatraag :(. Nu is mijn vraag dus, ligt het aan het meoderbord, of aan de processor. Want op beiden heb ik nog garantie tot midden december. Ik dacht direct aan de processor, maar op het forum van de Moederbordfabrikant zag ik iemand staan met hetzelfde probleem, en die had zijn processor wel getest.

Thx in Advance

Blog (Linux-related)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ik denk zelf de CPU, daar zit je cache nou eenmaal op ;)

Maar als ik jou was zou ik gewoon met beide naar de winkel gaan, mogen zij het lekker uitzoeken :P

• DSK

DSK

boeiend...

Topicstarter
probleem is, dat ze van een andere winkel komen, Moederbod komt van een Beurs (maar met garantie) en Processor van winkel van niet zo ver.

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Om zeker te zijn claim je dan toch op beide garantie :)

• DSK

DSK

boeiend...

Topicstarter
De winkel waar ik de processor gekocht heb, doet nogal moeilijk met de garantie, ze zeggen dat AMD een jaar fabrieksgarantie heeft. Maar ze willen wel geen processor opsturen waarvan ze denken dat hij niet kapot is. Probleem is, dat het systeem maar onstabiel komt na een paar dagen...

Blog (Linux-related)