Toon posts:

CanonBJC 3000 print slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tja, het onderwerp zegt het al een beetje mijn Canon BJC 3000 print opeens vrij slecht. Hoe dit kan geen idee heb pas nieuwe inktcatridges gekocht (originele van Canon) en ik heb hem schoon gemaakt softwarematig dan. Maar het helpt allemaal niet het enigste wat ik me kan bedenken is dat het aan mijn Windows XP drivers ligt maar eerst printe hij wel normaal en goed :? misschien iemand die hier iets op weet heb nu heb nu trouwens Print Quality op high staan maar zelfs dan krijg ik nog zichtbare witte strepen in een plaatje en eerst had ik dit niet :( iemand die kan helpen :?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Moet je eens door de cartridges heen blazen (zit zo'n gaatje bovenin) totdat er een druppel inkt uitvalt (wel uitkijken voor die inkt) en dan opnieuw proberen. Dat moest ik van Canon ook altijd doen. niet dat het echt werkt

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Hoe vaak heb je al inktpotjes vervangen? na 4 a 5 keer moet je de complete kop met inktpotjes is vervangen
en als je deep cleaning doet doe dit is 4 keer en druk dan is een page af, is het dan wel goed?
als je nou elke keer moet gaan 3 a 4 keer deepl cleanen voor je kan printen word het tijd voor een nieuwe kop dit is gewoon een verbruiksartikel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 13:09 schreef Da_BoR het volgende:
Hoe vaak heb je al inktpotjes vervangen? na 4 a 5 keer moet je de complete kop met inktpotjes is vervangen
en als je deep cleaning doet doe dit is 4 keer en druk dan is een page af, is het dan wel goed?
als je nou elke keer moet gaan 3 a 4 keer deepl cleanen voor je kan printen word het tijd voor een nieuwe kop dit is gewoon een verbruiksartikel :)
De 1ste keer is dit heb hem net een half jaar denk ik. :) Dus het lijkt me sterk dat dat het is.

Verwijderd

Topicstarter
help?

Verwijderd

had ik ook met me bjc-3000, de kop was gewoon stuk en die kost ook zo'n 120, niet de moeite waard dus

Heb mooi een hp930 gekocht, print echt veel beter en hij klinkt ook niet als een diesel

Verwijderd

Topicstarter
mmm das lekker dan :(

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zit dat met garantie dan valt toch wel onder garantie (als dat het is) :?

Verwijderd

Topicstarter
Help???

Verwijderd

op de printkop zit 45 dagen fabrieks garantie.
op de printer 1 jaar tenzij je aanvullende garantie hebt gekocht.

anyway : ik zou die printkop van je eens een uurtje op een vochtige doek zetten, (alleen de printkop niet de catridges erbij)

en anders de kopere contact puntjes aan de zijkant van die kop eens met een wattenstaafje met wat spiritus aantippen.

mocht dit allemaal niet werken > nieuwe printkop van 117 piek aanschaffen :(
Pagina: 1