>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je kan gewoon een ander mail adres invullen, dan word er naar het opgegeven adres een nieuw password verstuurd.
Dat mail adres is ook alleen om je password op te vragen en/of om de crew de mogelijkheid te geven om mededelingen zoals waarschuwingen te mailen.
Dat mail adres is ook alleen om je password op te vragen en/of om de crew de mogelijkheid te geven om mededelingen zoals waarschuwingen te mailen.
Gewoon je mail aanpassen en alles is weer tip top
Je hebt toch geen werkende mail adres nodig om te postenOp maandag 05 november 2001 22:35 schreef Attilla het volgende:
hoe kan je nu dan posten ?
Alleen als je je registreert is dat boeiend.
GammaOp maandag 05 november 2001 22:36 schreef IceStorm het volgende:
Gewoon je mail aanpassen en alles is weer tip top
Werkende mail is wel handig, voor als je je password kwijt bent.Op maandag 05 november 2001 22:37 schreef GrimLord het volgende:
[..]
Je hebt toch geen werkende mail adres nodig om te posten
Alleen als je je registreert is dat boeiend.
Maar tijdens het reggen, werd mij hotmail niet geaccepteerd. Het email moest zijn van een niet gratis provider geloof ik. Dus heb ik ff snel een email aan gevraagd. Maar omdat ik die toch nooit gebruik is het verlopen of ben ik het password vergeten.
Kan ik dan nu wel een hotmail adres invullen? Want wordt deze dan wel geaccepteerd?
Kan ik dan nu wel een hotmail adres invullen? Want wordt deze dan wel geaccepteerd?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
JaOp dinsdag 06 november 2001 13:10 schreef Hu9o het volgende:
Maar tijdens het reggen, werd mij hotmail niet geaccepteerd. Het email moest zijn van een niet gratis provider geloof ik. Dus heb ik ff snel een email aan gevraagd. Maar omdat ik die toch nooit gebruik is het verlopen of ben ik het password vergeten.
Pagina: 1