Ik heb 2 pcs hier,
1 met 2 netwerk kaarten waar chello op binnenkomt, en een client met 1.
Internet delen heeft altijd gewerkt maar opeens niet meer
Vraag niet waarom maar ik probeer dit nu al dik een maand op te lossen maar niks helpt.
Ik heb echt alle mogelijke soorten tcp/ip instellingen gebruikt op beide pcs maar nog werkt het internet niet op de client. Voor de rest werkt alles wel, dus pingen bestanden sharen ALLES. Van en naar elkaar, 0 problemen.
Soms doet internet het op de client maar dan pakt ie oude
paginas van de server. En verder niks.
Winroute en Sygate ook al eens geprobeerd. Geen resultaat.
Op de client staat altijd, pagina gevonden, maar vervolgens de error pagina.
Het lijkt dus een DNS probleem ofzo, winroute gaf al eens aan dat ie op port 53 geen dns kon starten omdat die poort al in gebruik was...???
A.u.b help mij want internet is echt nodig op die 2e pc.
Ik kan nog wel 1000 dingen vertellen hier maar das wellicht overbodig. Dus kunnen jullie even trouble shooten.
Alvast bedankt
Menno
1 met 2 netwerk kaarten waar chello op binnenkomt, en een client met 1.
Internet delen heeft altijd gewerkt maar opeens niet meer
Ik heb echt alle mogelijke soorten tcp/ip instellingen gebruikt op beide pcs maar nog werkt het internet niet op de client. Voor de rest werkt alles wel, dus pingen bestanden sharen ALLES. Van en naar elkaar, 0 problemen.
Soms doet internet het op de client maar dan pakt ie oude
paginas van de server. En verder niks.
Winroute en Sygate ook al eens geprobeerd. Geen resultaat.
Op de client staat altijd, pagina gevonden, maar vervolgens de error pagina.
Het lijkt dus een DNS probleem ofzo, winroute gaf al eens aan dat ie op port 53 geen dns kon starten omdat die poort al in gebruik was...???
A.u.b help mij want internet is echt nodig op die 2e pc.
Ik kan nog wel 1000 dingen vertellen hier maar das wellicht overbodig. Dus kunnen jullie even trouble shooten.
Alvast bedankt
Menno