[CM] zaagplaats en TB verlichting

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik wil mijn kassie ook eens gaan casemodden en dan wilde ik er zo'n radioactive logo in zagen/dremelen
maar nu wilde ik graag weten, op welke plek kan ik dat het beste doen? ik heb een bigtower dus als ik hem bovenin doe heb ik alleen maar leegte om naar te kijken, maar als hij helemaal onder zit is de bovenkant van de plaat weer zo lelijk (denk ik) en in het midden zit die stang ervoor en zie je nog niet echt veel :?

ook wilde ik in mijn toetsenbord een CCTL leggen zodat mijn hele TB verlicht is, maar welke type of merk of winkel moet ik dan hebben? of zijn ze allemaal hetzelfde? want goede casemod winkels heb ik nog niet gezien.
het leukste is denk ik een 30cm CCTL boven de nummers en onder de functietoetsen maar ik weet niet of dit mogelijk is

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:30

chromeeh

the Gnome

Je bedoelt zekers zo'n stang over je mainboard heen?
Donders irri, maar die kan er uit hoor ;)
Maak het logo in het midden... Staat het mooiste :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

je (moet) hem aan de linkerkant doen je kan hem wel rechts doen maar links is veel mooier vind ik zelf ga ik een rondje erin zagen aan de linker kant met ccfl beneden

• CU2morO
Op maandag 05 november 2001 22:15 schreef crashoverride het volgende:
Je bedoelt zekers zo'n stang over je mainboard heen?
Donders irri, maar die kan er uit hoor ;)
Maak het logo in het midden... Staat het mooiste :)
nee, gewoon die stang die je onderste deel (mobo) van de drives scheidt, ook "staat" mijn voeding hierop

Verwijderd

Logo in rechts onderin je case doen, dan zie je je mobo goed. En die ccfl kan je kopen bij stuut en bruin. Weet de url effe niet.

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:42

CasGas

.

het is trouwens CCFL en niet CCTL :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Bedoel je niet een neon wire IN je keyboard ?
Anders zit je steeds met je harses boven die cathode ...

En erin ziet er zeer goed uit, zogauw me bankrekening het weer toelaat gaat ik er een bestellen en me keyboard modden :)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• CU2morO
Op dinsdag 06 november 2001 11:03 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Bedoel je niet een neon wire IN je keyboard ?
Anders zit je steeds met je harses boven die cathode ...

En erin ziet er zeer goed uit, zogauw me bankrekening het weer toelaat gaat ik er een bestellen en me keyboard modden :)
ik weet niet...
zijn er daar speciale voor? waar kan ik die bestellen? ook stuutenbruijn?

BTW je bank rekening hoeft het niet toe te laten hoor, die dingen kosten dacht ik 10cm:20,- en 30cm:30,-
Pagina: 1