Dit soort cliparts [zie voorbeeld]

Pagina: 1
Acties:

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:01
Ha mensen,

Sorry misschien voor de verwarrende topic titel maar kon ff niets anders bedenken.

Ik ben op zoek naar dit soort cliparts in deze stijl.

Afbeeldingslocatie: http://www.zwaardboot.nl/images/topics/hardware.gif

zou iemand iets weten ik heb deze in de google search gevonden maar heb er nog meer nodig.

Alvst bedankt. ;)

Verwijderd

Het is moeilijk om afbeeldingen te vinden die overeen komen met elkaar qua stijl.

Of je moet een serie vinden.

Misschien kan je zelf wat proberen in Illustrator? Dat is wel het mooist en dan kan je je eigen stijl behouden.
Zoek een fotootje op (zo hoog mogelijk contrast) en importeer deze in Illustrator.

Trek dan de 'outline' over en daarbinnen de belangrijkste lijnen. Die kan je vervolgens inkleuren. Of je importeert die vector lijnen in PS als pixels en kleurt daar de boel in zodat je ook makkelijk blurs enzo kan toepassen.

iig succes!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:01
JA dat is misschien wel zo, ik hoopte er eigenlijk op dat iemand dit plaatje zou herkennen en dat er misschien een serie van is of in ieder geval in die stijl, dat clipart idee.

Ik ben zelf niet zo handig met fotoshop vandaar :(

ben wel mee bezig om wat beter te begrijpen maar weinig tijd.

Verwijderd

picture it cd

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Powerpoint 2000, en ook eerdere versies ervan hebben een heleboel van dat soort plaatjes standaard in het bestand zitten.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dit zijn wel de meest standaard plaatjes die je bij Word enzo kunt krijgen! Ze staan gewoon in \clipart...
Ik had ze er vroeger ook op staan, ik weet niet of ze op de Office CD staan of dat je ze apart moet krijgen...

Zoek anders even bij
microsoft.com naar clipart...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:55
* Willem heeft een hele cd vol van die shit

Als je even een mailtje stuurt naar [url="mailto:willem169@xs4all.nl?subject=clipart"]willem169@xs4all.nl[/url] dan zet ik het even op m'n FTP server en krijg je een accountje.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1