4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ja dat is de kunst van de printer fabrikanten.
de printer goed koop de inkt duur
ze moeten toch ergens aan verdienen
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Verwijderd
koop een setje inkt flesjes,doe ik ook
merk: JQ INKT werkt goed voor mij.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
www.viaservice.nl. Vandaag besteld, morgen in huis en gewoon achteraf betalen via een acceptgiro.
PS. Ik werk niet voor ze, heb alleen goede ervaringen met dit bedrijf.
die zijn dan F54,95 voor zwarte patronen voor de 815c. Kleurencartridges refills hebben ze nog niet helaas.
f 82,50 voor de HP cartridge, niet goedkoop dus...Op dinsdag 06 november 2001 00:41 schreef Albo het volgende:
Voor goedkope cartridges kun je altijd terecht bij:
www.viaservice.nl. Vandaag besteld, morgen in huis en gewoon achteraf betalen via een acceptgiro.
PS. Ik werk niet voor ze, heb alleen goede ervaringen met dit bedrijf.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Verwijderd
ow by the way die cardridge was van het merk: WEBCARE en gewoon 40 of 45 piek.
jow :d
Verwijderd
Ze hebben ook een website www.wecare.nl. Daar kon je geloof ik ook naar winkels bij jou in de buurt zoeken die Wecare verkopen.