Wie weet hoe dit moet of een artikel waar dit instaat. Ik wil deze dus vast zetten op 7x133 ipv 8x100. Heb een K7T turbo-r.
Je kan niks vastzetten. Je kan wel de multiplier en fsb instellen in de bios. dmv eerst de l1 bridges in te kleuren met een potlood. Hierdoor kun je deze dingen instellen.
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
kan zeker wel... check dit topic maar es, en dan vooral die links naar die page op Tom's Hardware guide
[topic=310615/1/100]
[topic=310615/1/100]
de multiplier kan je idd vastzetten bij een duron/TBOp maandag 05 november 2001 21:39 schreef BrZ het volgende:
kan zeker wel... check dit topic maar es, en dan vooral die links naar die page op Tom's Hardware guide
[topic=310615/1/100]
echter de FSB niet meende ik hoor.....
(bij een 266 TB moet je toch ook altijd handmatig een FSB van 133 instellen ipv. 100 ?
Het probleem zit hem hier in, dat ik de multiplier niet lager dan 8 kan krijgen. Hoger kan wel. Heb al geprobeerd de 1016 overclockers-bios van MSI, maar deze krijg ik er niet in. Ook niet met /nbl. rara....
Wat je kunt doen. Dan hoef je geen hardware truckjes uit te halen.
De oude overclock bios erin flashen (b16) met de unlockte processor. Dan de mp op 7 zetten. Vervolgens de nieuwste bios erin flashen.
Hij denkt dan dat de default mp 7 is en je kunt em rustig op 7 x 133 draaien.
Dat heb ik tenminste gedaan met mijn Duron 800.
De oude overclock bios erin flashen (b16) met de unlockte processor. Dan de mp op 7 zetten. Vervolgens de nieuwste bios erin flashen.
Hij denkt dan dat de default mp 7 is en je kunt em rustig op 7 x 133 draaien.
Dat heb ik tenminste gedaan met mijn Duron 800.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Inderdaad, mijn vorige processor was ook een Duron 800 waarvan ik de multiplier had verlaagd...(zat idd ook op K7T Turbo)
In ieder geval de artikelen op Tomshardware en Anandtech goedlezen...
Je moet 1 brug verbreken; ik raad je aan om dit -net als ik- te doen met een electrische stroom...
monteer aan de klemmen van een acculader 2 spelden en houd deze op beide uiteinden van de te breken brug... simpeler en veiliger dan met een stanleymes of dremel
Zie over deze methode ook het forum op www.ocinside.de en zoek daar eens op 'brucken trennen'..
suc6
In ieder geval de artikelen op Tomshardware en Anandtech goedlezen...
Je moet 1 brug verbreken; ik raad je aan om dit -net als ik- te doen met een electrische stroom...
monteer aan de klemmen van een acculader 2 spelden en houd deze op beide uiteinden van de te breken brug... simpeler en veiliger dan met een stanleymes of dremel
Zie over deze methode ook het forum op www.ocinside.de en zoek daar eens op 'brucken trennen'..
suc6
Wat is er trouwens mis met 8x133?? Draait hier goed. Staat op 1.95 Volt met standaard spire koeler, 65 graden maar perfect stabiel dus....
Ehmz, omdat niet alle Duron 800's de 1066 halenOp dinsdag 06 november 2001 13:56 schreef Tadango het volgende:
Wat is er trouwens mis met 8x133?? Draait hier goed. Staat op 1.95 Volt met standaard spire koeler, 65 graden maar perfect stabiel dus....
Mijn Duron 800 (die ik nu btw niet meer heb) haalde bv. max 1015 (en dat was met goede koeling, max 40 graden)
Pagina: 1