wandoo. wat is er aan de hand

Pagina: 1
Acties:

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
Kben een tot nu toe tevreden gebruiker van wanadoo hometime, maar de laatste dagen als ik inbel, kan ik geen paginas openen. mijn dns servers staan gewoon ingesteld. En ook het in 1 keer inbellen lukt niet meer, meer mensen hiermee of een oplossing hiervoor

http://specs.tweak.to/6635

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Teveel klanten misschien? Daar hebben ze in het verleden (en nu nog?) problemen mee gehad (Wanadoo Cable, gelukkig zelf nooit mee te maken gehad, heb zelf Broadband Premium :) ). Misschien dat die problemen nu bij hun dial-up abbo opspelen.

Is geen probleem. Ze raken op deze manier wel klanten kwijt en dan kan wat overblijft weer fatsoenlijk internetten. >:)

Voor ISDN-klanten hadden ze trouwens al een ledenstop doorgevoerd.

edit: moet natuurlijk potentiële ISDN-klanten zijn.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 12:22

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Wat zo jammer is, is dat veel providers helemaal geen informatie verschaffen over ledenaantal en aantal inbelpoorten of de verhouding iig.

Ben daar altijd zo benieuwd naar, ik denk dat er toch wel enkele duizenden Wanadoo'ers zijn op dit moment en het inbellen gaat tot nog toe redelijk (1-10 keer) op welk tijdstip dan ook. Ik houd m'n hart vast dat dit zo blijft in de toekomende tijd.

En wat betreft dat ISDN, hoop ik ook dat ze nog gaan ondersteunen voor op dit moment analoge abonnee's, ik heb ISDN, maar heb speciaal voor Wanadoo een 56k-modem gekocht, maar het is zonde van de snelheid (toch gauw 3 kilobyte extra met ISDN >:)) en ik heb niet voor niets ISDN aangeschaft 3 jaar geleden :(.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 05 november 2001 20:53 schreef Stampre het volgende:
Kben een tot nu toe tevreden gebruiker van wanadoo hometime, maar de laatste dagen als ik inbel, kan ik geen paginas openen. mijn dns servers staan gewoon ingesteld. En ook het in 1 keer inbellen lukt niet meer, meer mensen hiermee of een oplossing hiervoor
heb hometime en isdn, echt geen problemen hier hoor!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik moet telkens 20 keer inbellen en dan kom ik er pas door!
Ik surf nu niet via wanadoo want ik kom er nu helemaal niet door

• Emielio|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-08-2018

Emielio|IA

Shit On My Interface

Hier een ISDN-verbinding... inbellen is idd wel iets minder geworden, maar vaak zit ik er na 8 keer toch echt wel op :) En met 't laden van de pagina's hier geen probleem... Ben dus eigenlijk best wel tevreden :P

Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...

Pagina: 1