Toon posts:

Hoge desktopresolutie op lagere monitor resolutie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een manier om mijn desktopresolutie op bijv. 1600x1200 te zetten terwijl mijn monitor op 1024x768 staat.

Op deze manier heb je een grotere desktop zodat je meer windows naast elkaar kunt openen. Je moet dan bijv. met de muis scrollen om alles te kunnen zien!

Is dit mogelijk in windows zelf of met een programma?

• VreemdeMummy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:50
Ik weet nog dat je ik dat vroeger gewoon bij beeldscherm eigenschappen kon instellen, was volgens mij bij win95b ofzow....

Verwijderd

Je kunt proberen om de drivers bij te werken in je instellingen menu van het menu eigenschappen van het beeldscherm. Hierbij zal deze om je cd vragen van windows

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bij mijn laptop kan ik dat gewoon instellen, maar op andere pc's niet. Ligt dat aan de videokaart ofzo?

• Nikel
  • Niet online
Ja als het kan is het een feature van de displaydriver. Ik kan me eigenlijk voorstellen dat er ook wel projes zijn die het kunnen, misschien levert een zoektocht op winfiles.com wel iets op?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 20:57 schreef saviour het volgende:
Bij mijn laptop kan ik dat gewoon instellen, maar op andere pc's niet. Ligt dat aan de videokaart ofzo?
Precies! Ik heb het gezien op een Laptop en ik vroeg me af of het een funktie in windows was of van de videokaart drivers. Maar ik heb nog nix gevonden :'(

• Nikel
  • Niet online
winfiles.com bestaat niet meer! arg!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

inderdaad ik ben dat ook welles tegengekomen onder win95 ooit ... maar volgens mij ligt dat aan de driver van de fabrikant... O ja, als je meerdere desktops wil (niet helemaal jouw vraag maar wel meer ruimte en meer vensters op de voorgrond) zoek eens naar JS Pager, is een Linux (X?) achtige desktop switcher voor zoiezo 4 desktops...)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 21:40

yGiDoRp

Sawasdee

Powerstrip ?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 21:05 schreef limoentje het volgende:
O ja, als je meerdere desktops wil (niet helemaal jouw vraag maar wel meer ruimte en meer vensters op de voorgrond) zoek eens naar JS Pager...)
Ja, heb het progje net geprobeerd, zoiets zoek ik wel, maar volgens mij kan je niet scrollen tussen de meerdere desktops en dat zou wel handig zijn :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Op maandag 05 november 2001 21:00 schreef Nikel het volgende:
Ja als het kan is het een feature van de displaydriver. Ik kan me eigenlijk voorstellen dat er ook wel projes zijn die het kunnen, misschien levert een zoektocht op winfiles.com wel iets op?
Vaag dat je het dan voornamelijk bij oudere videokaarten ziet.
Lijkt mij dat m'n GF2Dlx meer mogelijkheden heeft dan m'n oude Viper 330 (die die functie dus wel had)
Ligt het niet meer aan het OS?
Dat ze die mogelijkheid er bij Win98 uitgesloopt hebben?

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 21:21 schreef SiGNe het volgende:
Ligt het niet meer aan het OS?
Dat ze die mogelijkheid er bij Win98 uitgesloopt hebben?
Hmm, waarschijnlijk wel want een aantal jaar geleden heb ik het al eens gezien en dat was vast in Win95.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op maandag 05 november 2001 21:12 schreef Outrage het volgende:

[..]

Ja, heb het progje net geprobeerd, zoiets zoek ik wel, maar volgens mij kan je niet scrollen tussen de meerdere desktops en dat zou wel handig zijn :)
inderdaad je hebt gewoon een stel onafhankelijke desktops zegmaar, wel handig om meerdere vensters actief (eigenlijk niet actief maar op de voorgrond) te hebben...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1