Nee je moet de Windows 2000 versie hebben. Welkom trouwens bij Think, we kunnen je hulp goed gebruiken
HODL
Ik weet het, en het is voor een goed doel toch? 
Ik heb en hele tijd aan de RC5 meegedaan, maar ik zag dat hier mijn hulp goed gebruikt kon worden... alleen jammer dat je niet kan resumen zoals bij de RC5 code...
Ik heb en hele tijd aan de RC5 meegedaan, maar ik zag dat hier mijn hulp goed gebruikt kon worden... alleen jammer dat je niet kan resumen zoals bij de RC5 code...
Verwijderd
SHIT, net te laat...Op maandag 05 november 2001 20:31 schreef BachW het volgende:
Ik ben newbie,
Zoals iedereen weet, werkt de search niet dus daarom even een topic. Ik heb proberen te zoeken welke client ik moet nemen, ik draai XP, er staat van alles maar ook NT4 (SP5) is dat degene voor XP?
Please reply soon, want ik wil DPC THINK helpen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maar alleen WELKOM!!!
Ja het is voor een onderoek naar een middel tegen kanker. Ook bij Think kan je resumen, alleen na iedere 2%. Dat slaat hij automatisch op
HODL
Ja maar ik las in de newbieFAQ dat als die soms na 20 uur die molecuul structuur niet gevonden heeft hem niet opslaat, en de PC moet toch een keer uit van mijn pa
ja dat klopt, behalve als je hibernate gebruikt onder Win2k, dan kan je daarna weer verdergaan
HODL
Oh relaxed, dus ik kan mijn PC onder XP gewoon hibernaten
bedankt!
Ok we zien je morgen wel in de stats
HODL
Pagina: 1