Toon posts:

Logitech Cordless Mouseman Optical probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn Logitech Cordless Mouseman Optical (of in welke volgorde je de termen ook wil zetten). Wanneer ik de muis relatief snel beweeg (niet extreem snel maar gewoon "ik beweeg muis in een keer van links naar rechts van scherm snel") Lijkt de cursor te stuiteren, ofwel hij beweegt een stuk in de juiste richting en springt dan een eindej terug.
Het lijkt me dat dit niet hoort en hij deed dit eerder niet tot dat ik de batterijen verving met een paar oplaadbare en de connector verhuisde naar de USB-poort, maar zeker dat laatste zou niet uit mogen maken.

Ik weet dat het probleem waarschijnlijk al eerder aanbod is geweest, maar search is weer eens offline, dus... Zou iemand zo goed willen zijn z'n eeuwige wijsheid hier over te laten werken. ( :r >:) )

Verwijderd

Logitech platmailen, het is bekend bij ze, maar ze doen er nog niks aan.

Verwijderd

Ik heb ook zo'n muis. In het begin had ik dezelfde problemen maar er zijn een paar hele belangrijke factoren. Zorg voor een matte ondergrond. Het beste is wit of een lichte kleur. Probeer maar eens met een gewoon a4-tje als muismat. Zorg ervoor dat je ontvanger niet te dicht bij een apparaat in de buurt staat, zoals een monitor of je pc. Als je een metalen ondergrond hebt moet je de ontvanger op z'n kant zetten. Ik heb de versnelling van de aanwijzer laag staan. Ik ben echt tevrededen. Die muis is gewoon goed.

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 07:51

WarPuppy

Electronic Technology

Kijk idd even na of er geen storing bij je ontvanger zit, voor de rest Logitech idd even mailen :)

Verwijderd

Ik heb ook zo'n muis, bij mij gaf ie problemen met usb daarom darrit ie nu op ps/2. dit werkt eigenlijk probleemloos.

P.S. Iemand trouwens een oplossing woor dit probleem

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Hmmm, ik heb dezelfde muis gehad, en nu weer maar dan qua design, alleen met draad :)

de MouseMan Dual Optical, die bevalt me veeeeeeel beter, niks skippen, en zoals de naam al zegt, 2 optische sensoren!! werkt zelfs op een witte muismat, en zelfs nog aardig precies op een spiegel!!!!!

Koop anders deze muis, dat draadloos vind ik toch maar niks

I love watercooling

Pagina: 1