AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB
Okee, dat heb ik gedaan, maar het wil niet werken.
Ik heb windows 2000 Pro op mijn computer staan. Als ik dan een command-prompt open en 'telnet 192.168.0.1' invul (dat is het IP van de router) dan krijg ik een leeg scherm waarna 5 minuten later komt te staan: De verbinding met de host is verbroken. Ik kan geen goede informatie op www.freesco.org vinden over het instellen van de telnet-host.
Wie jij hier meer van?
Ik heb windows 2000 Pro op mijn computer staan. Als ik dan een command-prompt open en 'telnet 192.168.0.1' invul (dat is het IP van de router) dan krijg ik een leeg scherm waarna 5 minuten later komt te staan: De verbinding met de host is verbroken. Ik kan geen goede informatie op www.freesco.org vinden over het instellen van de telnet-host.
Wie jij hier meer van?
AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB
Dat probleem heb ik ook, ook met Win2k. Telnet vanuit Win98SE & diverse Linuxen gaat zonder problemen...
Ik heb het niet kunnen oplossen met de standaard telnetclient, gebruik anders gewoon putty oid. Dat werkt prima bij mij.
Ik heb het niet kunnen oplossen met de standaard telnetclient, gebruik anders gewoon putty oid. Dat werkt prima bij mij.
Zoef
Verwijderd
is dit het soms: volgens mij kun je niet telnetten met login als root.
Je kunt wel als andere user inloggen: kijk docs na. Wel bij de setup de telnet versie met yes beantwoorden.
Je kunt als root ook niet ftp-en vanaf de client.
Je kunt wel als andere user inloggen: kijk docs na. Wel bij de setup de telnet versie met yes beantwoorden.
Hij kan al niet eens inloggen met Telnet hoor.Op donderdag 08 november 2001 23:17 schreef andre_at_home het volgende:
is dit het soms: volgens mij kun je niet telnetten met login als root.
Freesco heeft ook een control panel via HTTP: http://192.168.0.1:82/ (standaard). Dit moet je wel hebben aangezet in je config/setup.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
--> Telnet moet je ook hebben aangezet in setup! <--
Heb ik trouwens ook nog ff een probleem: Wat is ook al weer het commando om een lijst met mogelijke modules op te vragen. Ik wil namelijk een koetje op mijn freesco bak zetten maar ik heb geen idee hoe en die fokking search werkt ook weer eens niet naar behoren.
Heb ik trouwens ook nog ff een probleem: Wat is ook al weer het commando om een lijst met mogelijke modules op te vragen. Ik wil namelijk een koetje op mijn freesco bak zetten maar ik heb geen idee hoe en die fokking search werkt ook weer eens niet naar behoren.
Verwijderd
Je kunt gewoon in een Dos box "telnet" intypen.
daarna "o". Als je dan het ip adres van je FreeSCO bak intypt kun je zo inloggen
daarna "o". Als je dan het ip adres van je FreeSCO bak intypt kun je zo inloggen
listpkgOp donderdag 08 november 2001 23:24 schreef xoploosx het volgende:
Is hetzelfde als dat je intypt: "telnet 192.168.0.1" (wat dus het IP van de gebruiker hierboven is).Op donderdag 08 november 2001 23:32 schreef Boogie het volgende:
Je kunt gewoon in een Dos box "telnet" intypen.
Verwijderd
Jaaaaa da wassum! You are the best!Op donderdag 08 november 2001 23:40 schreef jelmervos het volgende:
[..]
listpkg
Even 'set term vt100' intypen voor dat je een verbinding maakt. Deze setting staat standaard op ANSI en dat werkt niet met FreeSCO. Is alleen van toepassing op de w2k telnet.Op donderdag 08 november 2001 17:42 schreef Redeye__ het volgende:
Ik heb windows 2000 Pro op mijn computer staan. Als ik dan een command-prompt open en 'telnet 192.168.0.1' invul (dat is het IP van de router) dan krijg ik een leeg scherm...
Verwijderd
Dit werkt bij mij niet. Hoe het wel werkt:Op maandag 05 november 2001 19:31 schreef pret het volgende:
telnet x.x.x.x.
x.x.x.x = het IP-adres van je server
telnet <enter>
open x.x.x.x (=IP-adres van de router, dus de netwerkkaart die op het netwerk zit zeg maar en niet de (chello?)kaart)
Zo werkt 't bij mij wel.
Bedankt Zpottr, in windows 98 lukte het vlekkeloos en ik kon gewoon inloggen als root.Op donderdag 08 november 2001 18:26 schreef Zpottr het volgende:
Dat probleem heb ik ook, ook met Win2k. Telnet vanuit Win98SE & diverse Linuxen gaat zonder problemen...
Pagina: 1