bedoel je een image op de zijkant zoals een kip ofzo? gewoon tekenen op de binnenkant lijkt mij het beste? misschien wat afplakken met tape hier en daar (van dat papier plakband, niet dat zieke sterke tape, rukt je verflaag eraf
)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
idd op buitenkant een mooi groot vlak afplakken met papier
plakband(helpt tegen afspringen van lak)
hier logo of zo op tekenen en dan maar dremelen
plakband(helpt tegen afspringen van lak)
hier logo of zo op tekenen en dan maar dremelen
Zo uit de hand tekenen? Ik ben niet echt goed in het vrij tekenen.
Verwijderd
kijk wat je kunt doen is het volgende:
uitprinten op de maat die je wil hebben.
en dan met doorslagpapier op je zijkant leggen en eens over de lijnen gaan.
moet toch lukken
uitprinten op de maat die je wil hebben.
en dan met doorslagpapier op je zijkant leggen en eens over de lijnen gaan.
moet toch lukken
Zeker, kan je ook niet het papier op de zijkant plakken ofzo en dan direct er van af dremelen of fikt het dan weg?
Verwijderd
En dan heb je een mooi plaatje op de zijkant van je case, en wat dan te doen? (ik ga dat namelijk ook doen, maar dit is de 1e case die ik mod haha)
Vergeet niet als je het plaatje vanaf de binnenkant er uit gaat dremelen om het plaatje in spiegelbeeld te tekenen.
Anders krijg je b.v. omgekeerde AMD logo's
Anders krijg je b.v. omgekeerde AMD logo's
Paradigm: Shift happens.
Verwijderd
Maarr, wat doe je dan als je een mooie plaat op je case heb staan, moet je hem dan uitsnijden, ik zie eigenlijk geen andere optie, maarja zoas ik al vaker heb gezegd, ik ben een n00b op dit gebied
Verwijderd
Met een dremel kan je heel wat moois maken search maar eens op case mod. (onno's search).
onthoud wel
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
onthoud wel
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Verwijderd
1 tipje met het dremelen...
Vaak is het eerste kwartier wel te doen....
Stop dan gewoon even een kwartiertje... Dan blijf je rustiger en krijg je geen kleine missers of beschadigingen...
Mijn 2e heb ik 3 keer 1 kwartier over gedaan, en die was vet mooier als de eerste die ik er in 1 keer 30 minuten uitgejast heb
Vaak is het eerste kwartier wel te doen....
Stop dan gewoon even een kwartiertje... Dan blijf je rustiger en krijg je geen kleine missers of beschadigingen...
Mijn 2e heb ik 3 keer 1 kwartier over gedaan, en die was vet mooier als de eerste die ik er in 1 keer 30 minuten uitgejast heb
Ik ga ook mijn 1e mod doen met de dremel.
Wil het UT logo uit mijn kast gaan halen.
Heb er aan zitten denk om het logo op plakplastic af te drukken en vervolgens aan de buitenkant van de kast erop plakken en vanaf buitenkant uit-dremelen.
Idee???
Wil het UT logo uit mijn kast gaan halen.
Heb er aan zitten denk om het logo op plakplastic af te drukken en vervolgens aan de buitenkant van de kast erop plakken en vanaf buitenkant uit-dremelen.
Idee???
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Pagina: 1