okee, mijn vader heeft eene pentium 3tje en die wil dat ik hem overclock, ,maare ik ben een newbie en ik heb geen zin om zijn pctje te verneuken duzzz. tot waar kan ik hem over clocken (hij moet wel stabiel blijven
) en vooral hoe? ik kan wel roberen met zijn multiplyer te pieln en zin core maare heeft dat wel nut???
ik raad je aan om de FAQ en de FAQ voor overclocken: [topic=153153/1/500] eens te lezen, dan zul je zien dat zo een topic niet op prijs wordt gesteld, en al helemaal niet met die hoofdletters die je erin zet
MP heeft geen zin, die is gelocked.
Je zou de FSB kunnen verhogen, doe dat dan in kleine stapjes en probeer de stabiliteit uit.
Je zou de FSB kunnen verhogen, doe dat dan in kleine stapjes en probeer de stabiliteit uit.
een beetje normale topic naam kan geen kwaad hoor..
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Pentium # *^^ is neem ik aan Pentium 3 866 , echt duidelijk is je topictitel niet, voor de rest zou ik ook de faq e.d. lezen 
(of Onno's search gebruiken)
(of Onno's search gebruiken)
Verwijderd
Een paar tips.
1. zet je caps lock UIT voordat je getallen gaat typen
2. lees de faq.
3. als je info wilt geef dan info over type cpu, mobo,
geheugen.
4. probeer in je topic titel iets duidelijker te vertellen
waarover je topic gaat.
2. lees de faq.
3. als je info wilt geef dan info over type cpu, mobo,
geheugen.
waarover je topic gaat.
[mierenneuk]Op maandag 05 november 2001 19:31 schreef Sidewinder het volgende:
Een paar tips.
waarover je topic gaat.
Volgens mij heeft ie de shift toets ingedrukt gehouden want met de caps-lock krijg je gewoon cijfers
[/mierenneuk]
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
jullie hebben echt niets beters te doen dan mensen afzeiken ofni?, een echte tweaker leert maybe andere wat???
jah sorry, maare ik denk dat er wel wat meer mensen iets vergeten?Op maandag 05 november 2001 19:37 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
hehe als je de faq faq faq faq had gelezen hadden we ook niet lopen zeiken
Ja, maar niet als het onderwerp al meer dan 1000x langs is geweest. Dan krijg je er namelijk de balen van, daar is er die ow zo makkelijke faq!een echte tweaker leert maybe andere wat???
|Specs|
Verwijderd
Dit topic gaat nergens meer heen, alle info die je nodig hebt is in de FAQ's te vinden denk ik.
Een pluim voor muis!Op maandag 05 november 2001 19:24 schreef ikbenveldmuis het volgende:
ik raad je aan om de FAQ en de FAQ voor overclocken: [topic=153153/1/500] eens te lezen, dan zul je zien dat zo een topic niet op prijs wordt gesteld, en al helemaal niet met die hoofdletters die je erin zet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()