Toon posts:

't Zal wel niet: tweede hands audio software...?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig ergens een winkel of zo die wel eens goedkope of tweedehands audio software verkoopt? Progs, plugins (DX), etc. Of verkoopt hier iemand wel eens iets...? Je weet nooit. Ik wil namelijk alles gewoon kopen: niet kopieren. En zo.

Verwijderd

2e hands software? die term heb ik nog nooit gehoord....maar er is genoeg software uit waar je niet voor hoeft te betalen, er staan bijvoorbeeld heel wat op de shareware music machine:

[url="htt://www.hitsquad.com/smm"]htt://www.hitsquad.com/smm[/url]

Verwijderd

Bij de ftp-boer kan je goedkoop aan software komen, misschien moet je daar eens kijken

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 11:12
In bladen als Interface (nederlands) of Sound on Sound staan regelmatig originele paketten te koop. Is vaak niet de meest recente software (.....), maar wellicht kun je dan goedkoop upgraden naar de laatste versies van programmatuur.
Het zou me niet verbazen als je op marktplaats o.i.d. ook wat tegenkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 20:40 schreef whotheman het volgende:
Bij de ftp-boer kan je goedkoop aan software komen, misschien moet je daar eens kijken
Weer een lolbroek die niet kan lezen... ;)

Ik zal eens gaan bladeren in Interface. En op Hitsquad heb ik wat interessante links gevonden o.a. freeware DX plugins. Als iemand nog meer interessante gratis hebbedingetjes weet die werken met Cakewalk Sonar, laat het me ff weten!

Verwijderd

was een grapje natuurlijk...

uhm... je vindt in van die muziekbladen wel eens tweedehands software, soms verkocht in combinatie met een heel systeem

probeer: meet music, future music, musicmaker
Pagina: 1