[TNET] Ilegale MP3 bestanden in speaker review

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:12
Sorry, iemand anders die dit forum ook af en toe bekijkt heeft net toen ik nog ingelogd was deze onzin gepost, natuurlijk is er niks mis mee dat je sampletjes neerzet als vergelijkingsmateriaal voor mensen de boxen willen kopen. Ik heb gelijk alle cookies gewist, ik zal ervoor zorgen dat dit niet weer gebeurt.

Dit stond hier eerst:

In de stereo speaker review zelf staan opnames van een gecopyright nummer.

Iedereen doet hier enorm moeiljk om alles dat uitgelekt/ilegaal is, waarom mag dit dan wel?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

edit: sloeg nergens op, dont mind me :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat het samples zijn en de kwaliteit ervan dusdanig is, dat dit niet al te erg als verspreiding kan gelden.

Die samples zijn duidelijk niet bedoeld om muziek uit te wisselen en muzieksamples worden al vaker getolereerd (in topics als: hoe heet dit nummer en mp3 kwaliteit topics

dus eerst vooronderzoek voordat je gaat klagen
Iedereen doet hier enorm moeiljk om alles dat uitgelekt/ilegaal is, waarom mag dit dan wel?
We doen moeilijk, omdat (als we het toestaan) er anders warez requests komen. omdat dit zo'n groot forum is, komt de BSA er dan wel vrij snel achter, en zullen boetes en dergelijke snel volgens

Dat is dus een lijn trekken. Naar illegale/gelekte software mag niet gevraag worden. Een sampletje posten met functionaliteit tolereren we.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:34

Jag

Ik heb nog zitten denken, zou iemand er over vallen, en ja hoor. Het is een opname met een microfoon van een speakersetje dat een samle weergeeft. Kom op he, dit gaat echt nergens over.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:40

Wimo.

Shake and Bake!

Sommige mensen zijn echt...

• Pc123
Zie eerste post (heb ik net geedit), wat hier staat in natuurlijk ook onzin :(

Dit stond hier eerst:

Analoge opnames niet ilegaal?

De kwaliteit van enkele opnames was toch vrij aardig. Ik zie niet waarom een kopie van iets mindere kwaliteit opeens legaal te verspreiden zou zijn.

Ik heb er trouwens geen problemen mee hoor :P Jullie zijn altijd zo bang voor de BSA :)

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 05 november 2001 18:55 schreef Pc123 het volgende:
Analoge opnames niet ilegaal?

De kwaliteit van enkele opnames was toch vrij aardig. Ik zie niet waarom een kopie van iets mindere kwaliteit opeens legaal te verspreiden zou zijn.

Ik heb er trouwens geen problemen mee hoor :P Jullie zijn altijd zo bang voor de BSA :)
Je snapt het niet he? Ga nog eens rustig over mijn post nadenken :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Big-Foot
  • Laatst online: 30-11 10:21
Te wienig aandacht ofzo want dit slaat echt helemaal nergens op. Ga buiten spelen ofzo.

• Pc123
Sorry voor deze onzin (zie eerste post) iemand anders heeft dit hier neergezet toen ik eventjes weg was. Ik zal er zeker voor zorgen dat dit de laatste keer is dat dit gebeurt, ik vind dit erg vervelend.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:34

Jag

Zullen we er dan maar een slot aan hangen :)?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.