Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
www.weethet.nl
Heb ik het ook vandaan, ik heb er tot nu toe 2 getweakt, werkt prima.
Even van het modem naar de uplink poort van een hub en een verbinding op meerdere pcs zonder gekloot met software routers.
Ik heb alleen nog wel een probleempje... dit werkt alleen bij een 10mbit hub en niet met een 100mbit, iemand een idee ??
Even van het modem naar de uplink poort van een hub en een verbinding op meerdere pcs zonder gekloot met software routers.
Ik heb alleen nog wel een probleempje... dit werkt alleen bij een 10mbit hub en niet met een 100mbit, iemand een idee ??
/me Een echte patomaan
Verwijderd
Omdat je adslmodem maar een 10mbit port heeft en geen 100mbit. Dus dan heb je een dualspeed 10/100mbit hub nodig.Op maandag 05 november 2001 18:51 schreef CaMmY het volgende:
Een hub praat op alle poorten dezelfde snelheid. De oplossing is een switch (of switchable hub/dualspeed hub) te gebruiken. Dan kan je wel met 100mbit over je netwerk en met 10mbit naar het modem.Op maandag 05 november 2001 18:51 schreef CaMmY het volgende:
www.weethet.nl
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Alvast bedankt 
Maar er stond op bruring.com een pagina over DHCP-spoofing en hoe dit op linux gedaan kon worden. URLs ?
Maar er stond op bruring.com een pagina over DHCP-spoofing en hoe dit op linux gedaan kon worden. URLs ?
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
De nieuwe update trouwens op MXstream.nl zorgt ervoor dat
je EXPERT niet meer kan draaien op je modem
heeft iemand de oude nog??
niets bijzonders
Slacht nooit de kip met de gouden eieren. Dus als het werkt, laat het dan.Op maandag 05 november 2001 19:57 schreef S-Cript het volgende:
De nieuwe update trouwens op MXstream.nl zorgt ervoor dat
Misschien mailen naar Byteripper?
we hebben de passive weer teruggezet...
misschien wat voor de mastertweakers op deze site.....
wat is de nieuwe mode
misschien wat voor de mastertweakers op deze site.....
wat is de nieuwe mode
niets bijzonders
Ook in de FAQ staat de link naar de oude site van Bl@de
Mijn dank voor de reacties 
Maar wat ik eigenlijk zoek zijn de pagina's hoe DHCP spoofing (dus dat mijn NIC het externe IP krijgt) toe te passen op linux.
Maar wat ik eigenlijk zoek zijn de pagina's hoe DHCP spoofing (dus dat mijn NIC het externe IP krijgt) toe te passen op linux.
Die staan er nog op...Op maandag 05 november 2001 19:53 schreef TimmeStein het volgende:
Alvast bedankt
Vautje 
iig bedankt!
iig bedankt!
Pagina: 1