Toon posts:

USB probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een probleem met me usb kaart,

op me ene poort heb ik me microsoft explorer en om me andere wil ik me wacom tablet installeren.
Windows detect hem wel maar kent het niet identificeren :'( en ik krijg ook steeds een usb power excedeed warning van die onbekende apparaat wat dus mijn tablet is.

Nu heb ik de vraag, hoe kan ik het oplossen zodat me tablet het naast me muis doet???

Os is winxp

greetz RRemzie

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Ik denk met een USB-hub die een eigen stroomvoorziening heeft.

Verwijderd

Topicstarter
maar opzich zou dat het probleem niet mogen zijn??

Verwijderd

Heb je wel eerst de stuurprogramma's geïnstalleerd?
USB heeft eerst deze nodig waarna het apparaat kan worden aangesloten en gedecteerd.

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat de de drivers niet willen isntalleren omdat de setup de tablet ook niet herkend, me muis vond ie wel in een keer en als ik me muis eruit haal en dan de tablet in die port stop maar me muis zat doet ie het wel

:? :?:? :?:? :?:? :?:? :?:? :?

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ziet er toch naar uit dat die tablet niet genoeg stroom krijgt als hij tegelijk met de muis aangesloten zit.

Ik heb zelf ook eens problemen gehad bij een kennis met een USB keyboard, muis en scanner, als hij als vierde een printer aansloot gaf dat telkens rare problemen (apparaten niet gevonden etc.).
Een USB-hub met stroomvoorziening lijkt mij de oplossing

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Topicstarter
dan moet ik maar gaan kijekn waar ik zo'n geval kan vinden

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee waar ik die kan kopen ???

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Kijk in de pricewatch van tweakers.net of kijk anders even bij de grotere "dozenschuivers" als mycom, powerline, computerland, funprice, graphicall etc.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Hartfield
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11-2024
ik weet niet welk moederboerd je hebt, maar ga daar eens vanuit, asus heeft bijvoorbeeld al updates voor USB poorten voor Windows XP gericht! hoop dat dit je verder kan helpen? :?

HTML / DHTML / JAVA / JS / PHP / FLASH / MYSQL / ORACLE / DWH / BUSINESS INTELLIGENCE / OWB

Pagina: 1