Toon posts:

Voeding en celeron 400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi mede tweakers. Ik heb een probleem.
Ik heb sinds een paar weken een chaintech mobo (type 6ATA0) nergens meer wat over te vinden :( ook niet bij chaintech zelf, want ik heb er al diverse mailtjes heeb gestuurd.
Maar goed, heb hem in een kast zitten met 145 watt voeding met daarop een celly van 400 mhz. Maar nu geeft hij tijdens het opstarten een celly van 600 aan, wat ik ook verander in de bios, hij blijft 600 aangeven. Kan dit te maken hebben met de voeding??:?
Voor de rest zit er een pci videokaart in (banshee 16 mb) cd-rom speler, hd van 3,4 gb en floppy natuurlijk en een netwerkkaartje. En overigens 32 mb sdram.
Zou dit te maken kunnen hebben met de voeding????? Als ik hier een zwaardere voeding in zou zetten zou dan het probleem opgelost zijn? Heb dit bord van een maat van me, maar die had hem wel goed lopen in een kast met 240 watt voeding.
Help please

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:20
is toch mooi alsie op 600mhz loopt!?! snap je probleem niet :P |:(

Verwijderd

als hij stabiel draait is er toch geen probleem >:)
heb je ergens een jumper veranderd op je MB?
maar voeding? ik denk het niet.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, vergeten bij te vermelden, hij loopt heel ff goed, maar dan na een paar minuten slaat hij vast. Heel errug irritant. Ik kan de fsb niet veranderen, kan niet lager dan 100! dus hij loopt gewoon errug vast!

Verwijderd

heb je dezelfde koeler als je maat?
draaide hij daar ook op 600mhz?
indien ja,is het toch je voeding ;(

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Volgens mij moet je nog maar eens goed zoeken naar het typenummer, het is vast niet 6ATA0. Google kent dat woord namelijk niet (dus het bestaat niet). Misschien 6ATA4, of 6ATA2

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

145 watt, das heel weinig, ik zou een andere voeding nemen.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Pagina: 1