Toon posts:

effe een opmerking

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aan al wie een nieuw beeldscherm wil kopen, koop dan geen belinea. Ik heb zo een scherm en wat blijkt dat die schermen dus problemen geven met een geforce-kaart. Dus als je 1 der beste videokaarten koopt, kan je er nog niks mee aanvangen want het stomme scherm kan het dus niet weergeven.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

:?

Lijkt me toch dat je iets anders verkeerd doet, een monitor doet namelijk niet zo gek veel met je systeem behalve beeld weergeven. Dat doet ie of dat doet ie niet.

de betaler vervuilt

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik draai op een computer bij mij thuis met een Viper V330 en een VooDoo 2 op een Belinea.
Gewoon op 1024 x 768.

Dit werkt iig wel gewoon OK.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Heb je de adapter frequentie soms op standaard of optimaal staan bij de geavanceerde Beeldscherminstellingen?
Als je hier (in veilige modus) eerst eens 60Hz van maakt, kun je later nog experimenteren wat het meest optimale voor je gekozen resolutie is (waarbij de resolutie en frquentie wel door je monitor moeten worden ondersteund, anders geen beeld).

Verwijderd

Topicstarter
nee nee, mannekes, allemaal mis, ik doe niks verkeerd.
Ik heb naar den helpdesk gebelt en die zeiden dat dus zelf he, dat belinea schermen problemen geven met geforce kaarten. Ik wou het gewoon effe zeggen, want ik was zo gefrustreerd. Ik vind dat wanneer je je schermen niet kunt laten werken met 1 der beste videokaarten nu op de markt, namelijk den geforce 3, je beter geen schermen maakt.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

:?
Zou je een voorbeeld willen geven wat er mis gaat?
Volgens mij zit die helldesk je op te lichten.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

een vriend van mij heeft een GF2 MX400 op een Belinea 19" draaien... Geeft geen enkel probleem..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Mijn neef gaat je haten B-)
* XTerm verkneukelt zich al om het nieuws te vertellen >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is echt dikke onzin

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Dit lijkt me echt onzin, dan zouden er allang tweakertjes met problemen geweest zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.