Wie van mijn belgische collegas of nederlandse als die er zover voor afzakken komen dit weekend naar Shrimpwars : M² ? Ik zit bij Casetuning
Ja dat is van de spelletjesgarnaal , former Linkwars , tis overkoepelend . Shrimpwars
MM gaan wij van DMG ook nog es heen, machtig kewl, 1000 man
* Nephilim gaat er ook zijn
Ik zit bij SSK
Ik zit bij SSK
Lol, zijn vandaag ff bijna 3 uur heen en 3 uur terug gereden vanuit Twente (NL) om ff en bezoekje te brengen aan M2 - geen PC mee, maar als bezoeker. Je moet toch wat.
Beter:
- vette zaal - een of andere evenementenhal
- goed te bereiken
- Clan RAG was er
Minder:
- TE stil (boxen-verbod), weinig aankleding -> minder sfeer
- Netwerk niet helemaal 100%
- Rookverbod
Maaruh, dat was dan de indruk van 3 uurtjes blijven hangen. Laat iemand die geweest is eens zijn indruk geven (alstie terug is, want internetten kun je nog beter thuis doen
)
Beter:
- vette zaal - een of andere evenementenhal
- goed te bereiken
- Clan RAG was er
Minder:
- TE stil (boxen-verbod), weinig aankleding -> minder sfeer
- Netwerk niet helemaal 100%
- Rookverbod
Maaruh, dat was dan de indruk van 3 uurtjes blijven hangen. Laat iemand die geweest is eens zijn indruk geven (alstie terug is, want internetten kun je nog beter thuis doen
das zo standaard dat hoef je niet eens te vermeldenOp zondag 11 november 2001 01:18 schreef Mart! het volgende:
- Clan RAG was er
denk niet dat ik al ooit een lan heb gehad zonder die gasten
* heuveltje word zo af en toe snachts schreeuwend wakker ATOMIC BOMBERMAN
maar wel toffe gasten
mwah vind ik eerder een pluspunt, na 3 dagen lannen komen die speakers me echt de &(* uitMinder:
- TE stil (boxen-verbod)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Voor niet-rokers misschien niet. Waarschijnlijk is het handiger om een rokersgedeelte te maken en iedereen tevreden te houden.Op zondag 07 juli 2002 21:19 schreef Lifshitz het volgende:
rookverbod zeker geen minpunt
Nou ik ben er ook geweest... ik kan er een paar dingen over zeggen:
1) Leuke lan, goed netwerk
2) Veel geleeched
3) Weinig UT servers (15 ofzo)
4) Geld ook voor Q3A
5) Duur... DUUUUUR!! DUUUUUURRRR!!!! red bull € 3,75!!
6) Klote wc's... zo gammel! D'r was nog een leiding gebroken dus alle stront en zeik enz. op de grond buiten
7) Bijna tot geen sfeer door het maken van 3 aparte zalen! Drome 9 was echt een stuk beter!
1) Leuke lan, goed netwerk
2) Veel geleeched
3) Weinig UT servers (15 ofzo)
4) Geld ook voor Q3A
5) Duur... DUUUUUR!! DUUUUUURRRR!!!! red bull € 3,75!!
6) Klote wc's... zo gammel! D'r was nog een leiding gebroken dus alle stront en zeik enz. op de grond buiten
7) Bijna tot geen sfeer door het maken van 3 aparte zalen! Drome 9 was echt een stuk beter!
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Pagina: 1