Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
ik heb alle aanwijzingen daar al opgevolgd...
werkt gewoon niet
werkt gewoon niet
heb je de URL soms al in je favorieten staan?
Want als ie er al in staat moet je um daar eerst verwijderen en dan opnieuw toevoegen aan je favo's.
Dan zou het icoontje voortaan voor de link moeten staan.
Want als ie er al in staat moet je um daar eerst verwijderen en dan opnieuw toevoegen aan je favo's.
Dan zou het icoontje voortaan voor de link moeten staan.
Dat favicon idee is iets heel braks gemaakt door MS!
Het werkt gewoon voor geen meter.
De ene keer pakt ie hem wel de andere keer niet.
Clear je je internet bestanden zie je hem nooit meer terug.
Op maandag 05 november 2001 19:51 schreef jelmervos het volgende:
Het werkt gewoon voor geen meter.
De ene keer pakt ie hem wel de andere keer niet.
Clear je je internet bestanden zie je hem nooit meer terug.
[quote]How can I see my favicon in the address/location bar?
In IE, click the icon in the address bar. Hold down the button and move the icon a tiny bit to the right and let go. Try this 2-3 times. This should work.
Op maandag 05 november 2001 19:51 schreef jelmervos het volgende:
dat bedoel ik nou, 2 of 3x klikken dan is het toch gewoon brak?Try this 2-3 times. This should work.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik heb echt werkelijk alles geprobeerd wat ze zeggen daar...
doet ut gewoon niet...
heel vaag, ik bookmark t.net en gelijk zie ik de favicon
ik bookmark DI radio... gelijk zie ik de favicon...
waarom dan niet mijn eigen!
doet ut gewoon niet...
heel vaag, ik bookmark t.net en gelijk zie ik de favicon
ik bookmark DI radio... gelijk zie ik de favicon...
waarom dan niet mijn eigen!
Verwijderd
Heel je cache leegmaken en je bookmark van de pagina weghalen.
Open de pagina met de favicon en bookmark opnieuw nu moet het werken.
Het kan idd zijn dat de server de favicon niet ondersteund je moet iig IE draaien.
Ik heb zelf ook een favicon aan mijn site gegeven maar werkt ook niet altijd.
Kijk ook eens op www.phrea.com daar staat ook wat info.
Suc6
Open de pagina met de favicon en bookmark opnieuw nu moet het werken.
Het kan idd zijn dat de server de favicon niet ondersteund je moet iig IE draaien.
Ik heb zelf ook een favicon aan mijn site gegeven maar werkt ook niet altijd.
Kijk ook eens op www.phrea.com daar staat ook wat info.
Suc6
weet iemand of f2s het ondersteund?
Favicon doet het wel vaker niet. Het is best wel random. Op mijn site zit er ook 1, maar die doet het maar heel soms.
je hebt gewoon een gif89je gerenamed naar .ico, dat is niet juist, je moet specifiek een plaatje maken in het .ico formaat (is meen ik 8bits)
via http://www.favicon.com kom je wel op een lijst met een aantal gratis of shareware programma's daarvoor.
via http://www.favicon.com kom je wel op een lijst met een aantal gratis of shareware programma's daarvoor.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
handig om te melden: Als de .ico geldig is als icoontje zie je em ook zo als pictogram. Leuk om je desktop mee te verne.. ehm versieren.
vette shitOp dinsdag 06 november 2001 00:45 schreef RM-rf het volgende:
je hebt gewoon een gif89je gerenamed naar .ico, dat is niet juist, je moet specifiek een plaatje maken in het .ico formaat (is meen ik 8bits)
http://www.wunenklen.com voor het resultaat
vaag, ik had ff als een test een zwart blokje gemaakt en die kreeg ik toen op gestuurd... maar daarna maakte ik het echte icoontje... die kreeg ik ook, maar die zie ik na de vervanging niet... het blijft die zwarte!
edit: hijs nu al goed
edit: hijs nu al goed
Verwijderd
Mijn favicon krijg ik ook niet aan de praat; als ik in c:\my documents een test.html pagina maak en daarin de beroemde woorden
<link rel="shortcut icon" href="test.ico"> tussen de <head></head> tags plaats, dan gebeurt er niets in IE60. Mozilla heeft no problemo. (de test.ico is een 16x16 ico bestand gemaakt met irfanview 3.85)
Komt dit doordat de .ico en .html bestanden niet op een webserver staan?
Als ik naar www.d66-leiden.nl surf, dan zie ik met IE60 ook niets (mozilla wel), ook na herhaaldelijk het e-icoontje naar rechts verschoven te hebben. Is het een IE 60 probleem of ligt het ook aan de D66-site (bijv omdat .ico's niet ondersteund worden).
<link rel="shortcut icon" href="test.ico"> tussen de <head></head> tags plaats, dan gebeurt er niets in IE60. Mozilla heeft no problemo. (de test.ico is een 16x16 ico bestand gemaakt met irfanview 3.85)
Komt dit doordat de .ico en .html bestanden niet op een webserver staan?
Als ik naar www.d66-leiden.nl surf, dan zie ik met IE60 ook niets (mozilla wel), ook na herhaaldelijk het e-icoontje naar rechts verschoven te hebben. Is het een IE 60 probleem of ligt het ook aan de D66-site (bijv omdat .ico's niet ondersteund worden).
Beetje de search gebruiken, of Google. Geen reden om een topic van 2 jaar oud te kicken iig
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()