Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.
Please Help, voorheen brandde hij gewoon !
Ik had hetzelfde probleem onder win98, ben nu overgestapt op win2000 pro en daar doet ie het tot nu toe goed. Dus probeer eens win2000pro zou ik zeggen.
Jah ik draaide WinXp
Maar heb hem terug gebracht naar mycom en hij was dus echt aan de gort !....Ze gan in alle vestingen kijken of ze nog een 12 speed hebben liggen anders mag tegen een beetje bijbetaling een paar peed meer hebben....uhm 24x
Maar heb hem terug gebracht naar mycom en hij was dus echt aan de gort !....Ze gan in alle vestingen kijken of ze nog een 12 speed hebben liggen anders mag tegen een beetje bijbetaling een paar peed meer hebben....uhm 24x
Ik heb die ook denk ik, ik heb hem bij Mycom gekocht, toen ie in de aanbieding was, een 1232Pro dus...
Die van mij maakt rare geluiden... Op een dag hoorde ik keihard "TAK" dat klonk dus echt niet gezond, en hij kraakt en ratelt enzow, maar jah hij doet het nog steeds, en ik kan hem niet terugbrengen, want dan kijken ze hem na en dan zeggen ze toch dat er niks aan de hand is, want hij fikt nog gewoon, ik heb pas 1 error gehad, een bus reset error, en dat was na 75 cd's gefikt te hebben...
Die van mij maakt rare geluiden... Op een dag hoorde ik keihard "TAK" dat klonk dus echt niet gezond, en hij kraakt en ratelt enzow, maar jah hij doet het nog steeds, en ik kan hem niet terugbrengen, want dan kijken ze hem na en dan zeggen ze toch dat er niks aan de hand is, want hij fikt nog gewoon, ik heb pas 1 error gehad, een bus reset error, en dat was na 75 cd's gefikt te hebben...
Dat had ik dus niet moeten zeggen. Hij geeft net dus bij ook weer die kl0te error. Restart het systeem en hij doet het weer.
Ik weet niet of het toeval is maar had tot nu toe al mijn cd's disc at once gefikt en de laatste was track at once en daarna geeft ie dus de fout.
Heb alleen geen zin om hem terug te brengen, dat duurt altijd zo mega lang en dan moeten ze daar ook nog maar dezelfde fout krijgen. Dus tja
Ik weet niet of het toeval is maar had tot nu toe al mijn cd's disc at once gefikt en de laatste was track at once en daarna geeft ie dus de fout.
Heb alleen geen zin om hem terug te brengen, dat duurt altijd zo mega lang en dan moeten ze daar ook nog maar dezelfde fout krijgen. Dus tja
Nou op een gegeven moment fikte die van mij dus helemaal niet meer. Eerst niet meer "On the Fly" ennu helemaal niet meer. Dus nadat ik mycom gebeld had, zeiden ze breng hem terug naar de Mycom Store in Eindhoven heb ik gedaan, daar keken ze hem dus na en werkelijk kapot, nu gaan ze alle filialen af, maarja hoogst waarschijnlijk geen 12 speeds meer, dus voor 4 tientjes meer een 20 Speed ! en ik hoop dat deze het wel goed wil doen, want door de maanden heen heb heel wat cd's verkloot ik denk toch zeker 4 tot 6 op de 10
Pagina: 1