Tv kaart laat systeem crashen, HELP!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 13:24
Ik heb vandaag een PCTV kaart gekocht.
Nu had ik hem ingebouwd en als ik dan de computer aanzet wordt de kaart herkent, software geinstalleerd ect..
dan moet het systeem herstarten, gaat allemaal goed, TOTDAT Windows moet worden opgestart, dan crashed het hele systeem, als ik dan de kaart weer uit het systeem haal en ik herstart windows dan staat de kaart bij apparaatbeheer als een kaart waarop windows crashed bij het opstarten.

Ik heb een Asus P5A moederbord met Amd K6-2 500 mgh processor.
Nu zou ik hier graag een oplossing voor willen hebben.

Zou hier een (intelligente) oplossing voor zijn ?

sebsoft.nl

• Icheb
BTW : ik heb het verwissellen van pci slot al geprobeert...

Icheb

sebsoft.nl

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Welke windows heb je?

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Ondersteunt je moederbord, of liever, de chipset van dat moederbord wel dat soort kaarten. Sommige mobo's kunnen niet overweg met TV-capturekaarten (heb daar zelf ook ervaring mee: WinTV Pro i.c.m. moederbord met SiS-chipset=vastloper bij opstarten TV-toepassing).

Zoek eerst anders naar nieuwe drivers op de site van de fabrikant. Misschien dat het probleem met die nieuwe drivers is opgelost.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Icheb
Op maandag 05 november 2001 20:32 schreef fox666mulder het volgende:
Welke windows heb je?
Ik heb Windows 98 SE.
Op maandag 05 november 2001 20:39 schreef Ferdo het volgende:
Ondersteunt je moederbord, of liever, de chipset van dat moederbord wel dat soort kaarten. Sommige mobo's kunnen niet overweg met TV-capturekaarten (heb daar zelf ook ervaring mee: WinTV Pro i.c.m. moederbord met SiS-chipset=vastloper bij opstarten TV-toepassing).

Zoek eerst anders naar nieuwe drivers op de site van de fabrikant. Misschien dat het probleem met die nieuwe drivers is opgelost.
Zover ik weet zou de moederbord chipset het moeten ondersteunen (het is zo'n Ali chipset).

sebsoft.nl

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem gehad.....en kunnen oplossen, de oplossing was een nieuw moederbord.

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Probeer eens PCI slot te wisselen. Als je die niet meer vrij hebt dan met een andere kaart ruilen.

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

Pagina: 1