Toon posts:

Bios van een Thinkpad 390X leeg gooien?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe dit moet, k'weet namelijk het BIOS wachtwoord niet meer, en nu wil ik XP installeren maar dan moet ik effe kunnen booten van cd en dat doet ie niet( van diskette ook niet trouwens)

Verwijderd

Topicstarter
Nobody?

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 18:43
Ehm, machientje losschroeven en het batterijtje loshalen?
Of anders even naar IBM bellen.

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat losschroeven is nog wel een verhaal apart, zou niet weten welke schroeven er allemaal uit moeten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Losschroeven? Aan de onderkant zie je een paar schroefgaatjes met dubbele pijltjes erbij. Deze dus losschroeven, het toetsenbord zit nu los. Deze daarna voorzichtig eruithalen en je hebt nu het inhoud voor je, incluis de BIOS battery :)

Noot: dat geldt tenminste voor mijn X20, maar ik zou me niet verbazen als dat ook voor de jouwe geldt..

Verwijderd

Eventje naar de website van IBM? Ze hebben daar manuals voor... Ook voor mijn ouwe Thinkpad 360C bijvoorbeeld...

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 21:27

Eboman

Ondertitel

Bij de 600E zat ie achter het luikje van de memory slots (onderkant) >:)

<EDIT>
Hier zit jouw batterij :
http://www-1.ibm.com/servlet/support/manager?rs=0&rt=0&org=psg&doc=MIGR-4YQJFF
</EDIT>

Signature

Verwijderd

Topicstarter
te gek, bedankt allemaal!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een groot probleem, de batterij eruit halen haalt dus niet het Bios wachtwoord eruit(had ik eigenlijk al verwacht) is er een andere mogelijkheid om die eruit te krijgen?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> PMG

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1