Budget receiver, welke en waar moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
Ik ben op zoek naar een budget receiver. Maar dan ook echt budget want ik kan tot 400 besteden en als het onmogelijk is kan ik na rekken en strekken tot 500 komen.

Ik ben geen audiofiel(als er maar goede geluid uit komt) en hoef geen surround systeem en dergelijke. Ik doe er niet veel meer mee dan cd's luisteren, geluid vanaf de geluidskaart versterken enz. Natuurlijk zijn alle beetjes extra meegenomen.

En als je weet waar ze te verkrijgen zijn op het web of als je goede links hebt van goedkope webwinkels dan stel ik dat zeer op prijs.

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Stereo of Dolby Prologic??
Stereo moet goed kunnen, Technics of Sony zou ik doen.\
DPL kan ook best, gewoon de aanbiedingen ff aflopen bij de Megapool, BCC, Mediamrkt enzovoort.
Online audio bestellen zou ik toch niet gauw doen :?

specs

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ga iig niet af op verkooppraatjes, mooie getallen en knipperende lichtjes. Als je de verkoper vraagt of hij wat versterkers uit die prijsklasse even wil laten horen kan dat vast wel.
Dan zou ik gewoon die nemen die jij het mooiste vind klinken, echter als je thuis komt kan het geluid wel weer heel anders zijn (andere boxen, andere cd speler)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• GeJe
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Ga ergens luisteren en koop dan hier:

www.mediacheckpoint.com

Daar kan je echt goedkoop versterkers halen (scheelt je soms wel 400,- met in nederland (het is duits).

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
Maar dan heb ik een creditcard nodig als ik in duitsland koop toch?

Ik vertrouw er eigenlijk een beetje op dat een goede merk(jvc,philips,sony, panasonic enz) gewoon goed geluid voorbrengt. Ik ben geen audiofiel, ik herken het verschil in geluid tussen een SB64 en een live niet eens.

Dus die zaken zoals mediamarkt, dixons en dergelijke zijn wel goede zaken om te kopen? ik had altijd het idee dat je voor dit soort zaken naar speciaalzaken moest, die hadden dan een breed assortiment van goedkoop tot duur. Eigenlijk een beetje zoals het funprice,norrod verhaal. Deze zaken zijn toegesneden op de klanten die goedkoop en kwalitatief goede onderdelen willen kopen terwijl dixons of dynabyte toegesneden is op de domme/onwetende klant

• GeJe
  • Laatst online: 02-08 21:14

GeJe

Je...

Je hebt idd een credir card nodig om daar te kopen.
Als je die zelf niet hebt kan je die misschien van je pa&ma lenen of iemand anders. (Ouders zijn vaak heel blij als je zo 'nadenkend'met je geld omgaat.

Wat je ook kan doen is naar richersounds gaan. Dan kan je een versterker van een jaar geleden kopen. Bijvoorbeeld cambridge ofzo en die klinken echt heel goed.

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

Cambridge A5, f 429 bij Richersounds(.nl)

Geen phono ingang, 60W, 5 line in, 1 tape loop, geen remote, voor 1 paar speakers.

Commentaat WhatHi*Fi: Sounds both rich and powerful, boasting a mix of insight and bass weight that's hard to beat at the price.
The charging percussion can sound like the handbrake's been left on a couple of notches, and there's some softness up top, but in the A5's defence it never sounds fatiguing.

Anders de Marantz PM4000, voor f 499 (misschien elders billiger, dan gaat Richersounds daar weer onder).

Well equipped, solidly built and a sound unmatched by the other amps here - that's the Marantz.

Die "other amps" waren naast de A5 de Denon PMA-255UK en de Kenwood KAF 1030.

Denk dat je weinig fout kan doen met de Cambridge maar de Marantz is iets beter. Toch moet JIJ luisteren en beslissen.
Marantz is 30 Watt, 3 line in + Phono, remote en 2 paar speakeraansluitingen.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1