ik heb een intel 5iB2 mobo en daarop een AMD k-6 200 mmx processor. maar nu heb ik de processor er een keer afgehaald en daarna er weer opgezet, en als ik nu mijn pc opstart doet ie helemaal niks, je ziet alleen de lampjes van mijn hardeschijf en cdrom speler een keer knipperen en dat was het , je hoort ook geen piepjes of niks, is nu mij proc kaduuk of wat anders? en zo ja wie heeft er nog een amd k-6 liggen?
Als ie niks doet kan dit door het geheugen komen ? (test ff met ander geheugen indien dit beschikbaar is). Het kan ook door je motherboard komen (ik vermoed dat je niet zomaar een ander mobo hebt liggen, maar het kan hier aan liggen).
De proc kan inderdaad ook stuk zijn.
Nog een tipje : clear ff je cmos, misschien stond hier iets mis ?
De proc kan inderdaad ook stuk zijn.
Nog een tipje : clear ff je cmos, misschien stond hier iets mis ?
Ik had mijn k6 ook gemold toen kreeg ik ook geen piep duzz die k6 mag je denk ik wel begraven
Het kan ook zijn dat er op de een of ander manier je mobo contact maakt met de kast of iets anders.
Ik heb het ook gehad , mijn asus a7v staat op metalen pootjes en die stonden niet goed en maakt het bord dus contact met die dingen en deed ie niks alles weer goed zetten en weer lopen.
Werkt dit niet dan ben ik bang dat je proc. Kaduuk is
Ik heb het ook gehad , mijn asus a7v staat op metalen pootjes en die stonden niet goed en maakt het bord dus contact met die dingen en deed ie niks alles weer goed zetten en weer lopen.
Werkt dit niet dan ben ik bang dat je proc. Kaduuk is