Verwijderd
Ik had zo het idee dat je met postfix al een heel eind op weg was, maar als iemand daar anders over denkt?
waarom qmail dan ipv postfix ???Op maandag 05 november 2001 16:50 schreef robbertb het volgende:
qmail?
pop cucipopOp maandag 05 november 2001 16:42 schreef pret het volgende:
Welke POP ?
Welke IMAP ?
Welke SMTP ?
imap exim
smtp exim
das wat ik gebruik
hoeveel users heb je ?
EPC Debian Gnu Linux
misschien moet je eerst het verschil tussen pop3, imap en smtp uitzoeken?
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
exim, bij welke distributie zit die, ik zou het persoonlijk met postfix willen proberen, maar ik weet niet of die IMAP ondersteunt.
Is er ergens een goede howto voor postfix onder SUSE linux?
ja...duh!Op maandag 05 november 2001 16:55 schreef Jrz het volgende:
misschien moet je eerst het verschil tussen pop3, imap en smtp uitzoeken?
Heb je verder ook nog wat zinnigs te melden ???
exim onder debianOp maandag 05 november 2001 17:04 schreef Charlie23 het volgende:
exim, bij welke distributie zit die, ik zou het persoonlijk met postfix willen proberen, maar ik weet niet of die IMAP ondersteunt.
EPC Debian Gnu Linux
dat kan nog met een willekeurige server maar worden het er veel dan is qmail denk ik de beste optieOp maandag 05 november 2001 17:06 schreef pret het volgende:
[..]
komer er een stuk of 50 denk ik....
EPC Debian Gnu Linux
Qmail onder FreeBSD doet het ook goed hoor 
helemaal als je de vpopmail/sqwebmail/courrier meuk erbij bakt...
helemaal als je de vpopmail/sqwebmail/courrier meuk erbij bakt...
Over zijn programmeer kunsten wil ik het niet hebben, maar zijn apps hebben allemaal wel wat bijzonders.Op maandag 05 november 2001 17:25 schreef Sjord het volgende:
Qmail is je van het. Argumenten? Eeeuh... Meneer Bernstein kan goed programmeren?
Meneer heeft namelijk nogal een hekel aan het implementeren van standaarden. Als HIJ het niet nodig heeft, komt het er niet in.
Voor smtp zou ik trouwens exim nemen. Echt ontzettend flexibel.
Pagina: 1