TNT2 Vanta 16 Mb probleem!?

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05:51

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Ik heb nu bij CrazyPC een TNT2 bestelt, ik prop hem in mijn AGP slot en boot. Dat gaat goed maar zodra ik in win98 kom gaat ie de drivers installen en dan rebooten. kom in weer in win98 als ik dan wat ga doen hangt ie meteen het enige wat dan nog werkt is de reset knop. ik heb een Topelite Mobo met AGP 1x. Ik heb hem ook al in een ander systeem gehangen maar dat wil ook niet. BTW dat mobo'tje heeft ook AGP 1x :(

TNX

• IvoB
  • Laatst online: 20-08 11:28

IvoB

Prutst er rustig op los

Volgens mij klopt je sig. niet.. Dual Xp.. Hoezo zo'n kl*te kaart in zo'n computer :? :?

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:07
dit gaat vast over een ander systeem
Maar volgens mij geef je de oorzaak zelf al aan
die TNT2 is volgens mij minstens 2x (misschien zelfs 4x)

• IvoB
  • Laatst online: 20-08 11:28

IvoB

Prutst er rustig op los

TNT 2 is AGP 4x tenminste mijn vorige kaart V770 wel, maar je moest wel 3 jumpers verzetten.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:59

Bene

list incomprehension

Minstens 2x? Absolute onzin.. Klinkt als hetzelfde probleem als ik had bij vervangen van mijn oude banshee. Kan het zijn dat oorsponkelijk in dezelfde installatie een ander videokaartje heeft gezeten?

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 15:07
dat trekt dat mobo toch niet ??
Moet je dan ook geen 1x AGP kaart hebben ?
(Misschien kan je je kaart op 1x AGP zetten met jumpers ??)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

je kunt echt wel een agp4X kaart in een ouder mobo dat dat niet ondersteund zetten hoor! Mijn tnt2m64 32mb heeft ook jaren op een agp2X mobo gedraaid. Hij draait dan gewoon op agp2X. En kwa performance maakt het geen drol uit als je het mij vraagt.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

volgens mij is een TNT2 kaart in principe AGP2x, maar dat maakt op zich niet uit want AGP4x kaarten kunnen best op 2x of 1x draaien.... kijk eens of je in je BIOS "Assign IRQ for VGA" aan hebt staan, die moet (vrijwel altijd) aan voor TNT(2) kaarten...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1