Vraagie
rekening houdende met ondertsaande specs, welk mobo kan ik het beste nemen. Hoeft niet overclockbaar te zijn enige eis is dat ie stabiel is en goedkoop.
2x 128 mb sdr dane electric.. (SDR dus geen DDR)
1x 256 mb Sdr dane electric
17 gig matrox had
MSI geforce 2 400mx 64mb
diamond mx300 soundcard (areal 2 chipset) (dees doet het nu zoweizo niet op mobo ivm met VIA chipset)
nb: Misschien een mobo met onboard sound?
lite on cdRW
poineer DVD
pci Netwerk kaartje
Mwa da is het wel
Nu werkt alles behalve me geluidskaart en heb ik het 4 rode lampjes probleem bijna dagelijks. Ik moet dan doorgaans een half uur wachten alvorens ik met een beetje rommelen aan kabels en hd of mobo de boel weer bootend krijg. Dit is zeeeeeeer irri... En ik heb nog geluk veel mensen met rode lam,pjes probleem krijgen pc niet meer aan de praat ik tot nog toe altijd wel..
Goed ik wil dus alleen een nieuw mobo van max 300 gulden..
enige tips?

multiman out
rekening houdende met ondertsaande specs, welk mobo kan ik het beste nemen. Hoeft niet overclockbaar te zijn enige eis is dat ie stabiel is en goedkoop.
2x 128 mb sdr dane electric.. (SDR dus geen DDR)
1x 256 mb Sdr dane electric
17 gig matrox had
MSI geforce 2 400mx 64mb
diamond mx300 soundcard (areal 2 chipset) (dees doet het nu zoweizo niet op mobo ivm met VIA chipset)
nb: Misschien een mobo met onboard sound?
lite on cdRW
poineer DVD
pci Netwerk kaartje
Mwa da is het wel
Nu werkt alles behalve me geluidskaart en heb ik het 4 rode lampjes probleem bijna dagelijks. Ik moet dan doorgaans een half uur wachten alvorens ik met een beetje rommelen aan kabels en hd of mobo de boel weer bootend krijg. Dit is zeeeeeeer irri... En ik heb nog geluk veel mensen met rode lam,pjes probleem krijgen pc niet meer aan de praat ik tot nog toe altijd wel..
Goed ik wil dus alleen een nieuw mobo van max 300 gulden..
enige tips?
multiman out