[Enquette] over de zin van het leven

Pagina: 1
Acties:

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
-Denk je weleens na over de zin van het leven?
-Hoevaak denk je erover na?
-Op positieve of negatieve momenten?
-denk je dat er nog meer mensen overna denken en is hij "in" of "uit" (populiar of minder populair)

Graag wel ff serieus beantwoorden en ff je leeftijd vermelden.

Bvd

Ik zelf:
- Soms
- Eens per half jaar, niet vaak
- Op negative momenten
- Denk wel dat er meer mensen zijn, misschien iedereen wel eens een keer, dus populair en minder :)

@iMartien

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Slotje

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:31

Termy

valt er nog wat te fragge?

als je nou niet had gezegd dat het voor school was hadden er misschien mensen gereageerd, nu krijgt ie een slotje.... huiswerk mag hier nie :/

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Ik denk dat het leven geen zin of doel heeft. Maar ik wordt hier niet depressief van ofzo. Ik probeer gewoon zelf een zin aan mijn leven te geven.

Ik ben 18 jaar.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

adviesje voordat er hier een slotje opstaat, als je een beetje lookalike postings doorleest zul je wat interessante dingen tegenkomen :)

veel suc6 :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

DiEPVRiESKiP, als je ff een discussievraag zou kunnen opwerpen, zoals 'Wat is de zin van 't leven?' en daar je eigen mening over zou geven, past deze topic in de W&L-policy.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Ja, ik wilde eigenlijk wachten totdat anderen reageerden en dan pas eigen mening geven, had die policy niet gelezen, maar ik zal em ff editten (als het nog mag dan)

@iMartien

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-01 09:34

Basszje

Reisvaap!]

mag toch wel hier ? Nah ja :

1. Ja
2. Wekelijks
3. Beide
4. Ja denk het wel. Tis niet cool om er vaak over na te denken ( denk ik dat de meeste mensen denken :P )

20 Jr.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 16:20 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
Denk je weleens na over de zin van het leven? niet echt, ik geloof niet echt dat er een bepaalde bedoeling is voor mijn leven
Hoevaak denk je erover na?n.v.t. dus
Op positieve of negatieve momenten? dit dus ook niet
denk je dat er nog meer mensen overna denken en is hij "in" of "uit" (populiar of minder populair)Ik denk eigenlijk niet dat mensen daar echt op beoordeeld worden door mij niet in ieder geval
Owja, ik ben 17

Verwijderd

>Denk je weleens na over de zin van het leven?

ja

>Hoevaak denk je erover na?

Vrij vaak de laatste tijd. Om de dag zo'n beetje.

>Op positieve of negatieve momenten?

Allebei. Meer op positieve momenten, maar ik van nature vrij positief dus statistisch gezien klopt dat.

>denk je dat er nog meer mensen overna denken en is hij "in" of "uit" (populiar of minder populair)

Beide, ik zie niet echt een verschil wat op een relatie kan duiden tussen het wel/niet populair of "in" zijn en het wel of niet over de zin van het leven nadenken.

En ik ben 25 jaar.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:26

Lordy79

Vastberaden

JA

ELKE DAG

ZOWEL POSITIEVE ALS NEGATIEVE MOMENTEN.

-denk je dat er nog meer mensen overna denken en is hij "in" of "uit" (populiar of minder populair)

UITERAARD DENKEN ER MEER MENSEN OVER NA, ZO BIJZONDER BEN IK NIET :) En ik waardeer het wel als mensen daarover nadenken. Maar 'populair'... vind ik een akelige term.

* Lordy79 is 22 jaar jong

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Lord Daemon schreef:
DiEPVRiESKiP, als je ff een discussievraag zou kunnen opwerpen, zoals 'Wat is de zin van 't leven?' en daar je eigen mening over zou geven, past deze topic in de W&L-policy.
Het blijft huiswerk.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Verwijderd

21 jaar:

-Ja
-Elke dag
-Beide
-Allicht, beïnvloed niet rechtstreeks de mate van populariteit.

(Waarom vul ik dit in hemelsnaam in?!)

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

hehe, ik ben 19 jaren oud.
-Ik denk elke dag en elk moment na over het leven.
-op positieve en negatieve momenten, ik probeer altijd en overal een verklaring voor te vinden.
-Arrrggg, het woord 'populiar' is zo'n zielig woord, in of uit??!! Damn, wat haat ik die termen. Niemand is in of uit, dat is wat de wereld jou prbeerd te laten geloven.. daar trap je toch niet in??!!
ja, ik denk dat er meer mensen over nadenken, allen de conlucies die iedereen trekt zijn niet altijd hetzelfde.

het is ik

8 )

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 19:04

Oke!
- Ja
- Zelden
- Negatieve
- Ja, is niet populair

20 Jr.

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Verwijderd

- Nee, want ik weet het al.
- Nooit dus :)
- Geld dus ook niet voor mij, ik heb praktisch alleen maar positieve momenten, dat is ook de zin van het leven :)
- Maakt voor mij niks uit

ik ben 19 :)

Verwijderd

ik denk weleens na over de zin van het leven.
best vaak eigenlijk
op positieve en negatieve momentanbij allebei kom ik wel op een positief antwoord. als ik geen antwoord kan vinden geef ik gewoon zin aan mijn leven.
het maakt niet uit of je popu bent of niet, iedereen denk eroverna dus op zichzelf is de zinvraag onder de jongeren wel in, denk ik.

PS.M.(allias DIEPVRIESKIP), bedankt voor het helpen. Ik hou van je!!!! jij behoort nu tot mijn zin van het leven!!!

Verwijderd

Bvd
How sweet valentine ;)
- Ikzelf denk er weleens over na, vooral als het ff niet zo lekker loopt allemaal

- dus dat is niet zo vaak..

- en dus vooral op negatieve momenten
- ik denk dat veel mensen er wel eens over na denken, en dat ze niet speciaal in of uit zijn.

CU

Verwijderd

Ik ben trouwens niet valentine, heb alleen even haar naampje gejat. Mijn antwoorden:

- Soms, eerder onbewust denk ik
- Dat is heel verschillend,soms zit je weleens in een bepaalde periode dat je er dagen mee bezig kan zijn en soms denk ik er maanden niet aan
-allebei
-Ik denk dat iedereen er wel eens mee bezig is ( de meeste onbewust, dat wel). De zinvraag is dus "populair" en zal dat altijd blijven. Zolang er mensen zijn, zijn er problemen en zolang er problemen zijn zullen mensen denken aan de zin van hun leven.

zow, dat wast. Owja, ik ben 16(over een 20 daagies 17)
Bye!

Verwijderd

Voor de verwarring:

De eerste valentine is de echte valentine
De andere valentine (hierboven) dat is dus niet de echte valentine. Want dat ben ik.(ik = m) Jajaja, snappie allemaal?

kussie van de andere valentine

Verwijderd

hey hey
die andere valentine is een vriendin van me. Ze had mijn naam nodig anders kon ze nier reageren, en dat wilde ze graag. En voor de verdere informatie ben ik 17.
Wil iedereen ook nog even op de andere enquette reageren, ik benheel benieuwd. allemaal harstikke bedankt voor het helpen en invullen.
A LOT OF LOVE, HUGS AND KISSES

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 15:11 schreef valentine het volgende:
hey hey
die andere valentine is een vriendin van me. Ze had mijn naam nodig anders kon ze nier reageren, en dat wilde ze graag. En voor de verdere informatie ben ik 17.
Wil iedereen ook nog even op de andere enquette reageren, ik benheel benieuwd. allemaal harstikke bedankt voor het helpen en invullen.
A LOT OF LOVE, HUGS AND KISSES
* Zucht *

Het is niet echt relevant wie wie is. :{

Is het nu echt nodig om een tweede topic te openen voor die vraag? Straks wordt het hier "Wetenschap, Levensbeschouwing & Enquêtes". Probeer ook eens een iets duidelijkere topictitel te kiezen; wellicht kan een van de moderators hier de helpende hand bieden, enerzijds door wijzigingen, of, anderzijds, door een slotje.

Verwijderd

Nee, niet meer. De voorlopige conclusie is dat de enige zin van het leven de zin is die je er zelf aan geeft.
Niet meer dus. Maar vroeger vrij regelmatig.
Heeft er niet echt mee te maken, persoonlijk heb ik sowieso weinig negatieve momenten, er wil wel eens iets in de omgeving/familie gebeuren (sterfgeval ofzo) maar dan ga ik niet méér nadenken over de zin van mijn leven.
Ik denk dat er heel veel mensen over nadenken, en als je je druk maakt over "in" of "uit" zijn is er nog héél veel waar je over na moet denken.

/me is 27

Verwijderd

aub stop ff met dat lots of love gedoe, lees de faq ff dan weet je dat dat HEEEEEL irritant is.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Gaat er nog gediscussieerd worden? Anders heeft deze topic verder weinig nut en gooi ik hem alsnog dicht.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Uhm, nee ik denk dat we deze discussie als het er 1 mogen worden te vaak aan bod is geweest :)

"wat is de zin van het leven volgens jou?"

Ik denk dat het leven geen zin heeft omdat ik het toch maar een beetje op mij laat afkomen....blablabla....etc.

Wij allen denken na over het leven, waarom wij er zijn, of ons bestaan nut heeft in de huidige structuur.

Wanneer denk je het meest na over het leven?

In je jonge jaren en tijdens je laatste jaren ....in periodes die er om vragen. etc. etc.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Van mij mag er een slotje op, het topic gaat nergens over en duidelijk is dat de faq neit gelezen is. er wordt geen stelling geformuleerd noch beargumenteert

Verwijderd

okay haal hem maar weg, heb hem niet meer nodig.
en nu niet meer zo moeilijk doen hoor, pieieiep!
Haal die ander van mij ook maar weg, want die heb ik ook niet meer nodig!!!!
Pagina: 1