Verwijderd
Ligt eraan wat je draait he:)
De omschrijvingen(en) die je nu geeft zijn ronduit waardeloos
De omschrijvingen(en) die je nu geeft zijn ronduit waardeloos
ok draai win 95 (tis maar een p166)
ServU FTP
PC Anywhere
ServU FTP
PC Anywhere
Verwijderd
Ja dan gaat het zo makkelijkOp maandag 05 november 2001 16:20 schreef miel het volgende:
ok draai win 95 (tis maar een p166)
ServU FTP
PC Anywhere
als je verder leest vraag ik ook hoe zoiets in zijn werk gaat............ (heb geen zin een vuurmuur te zetten...vraagt te veel van de pc en de verbinding...) wat is het ergste wat er zo kan gebeuren?
DDoS vanaf jouw bak, een format op jouw bak, hackpogingen naar andere bakken vanaf jouw bak (waar jij de schuld van krijgt tenzij je echt kan bewijzen dat jij het niet was - good luck) en nog een boel meer. een firewall kost trouwens echt niets merkbaars..
mmmm ik ben nu dus al zonealarm aan het downloaden..;-)
deze reply zegt al genoeg....
deze reply zegt al genoeg....
yep..nu het 2e deel van de vraag..... hoe doe je zoiets?
Verwijderd
als iemand een scna doet zal er vast wel ingehacked kunnen worden... je kunt niet alles beveiligen maar zou er wel een firewall op zetten ofzoOp maandag 05 november 2001 16:12 schreef miel het volgende:
hallo, ik heb een oude pc staan voornamelijk als FTP server...die staat dag en nacht aan..... (pas 1 week...)...nu heb ik ook file sharing aan staan en geen firewall erop........ nu stond er al een Nimda variant in die werkmap. Mijn vraag is nu: Is dat zo makkelijk om dit te hacken? Want via de ftp server is iedereen gelocked in een map dus zo kom je er niet in..........
en (zonder exact te vragen hoe want dat mag niet geloof ik) hoe doe je zoiets grofweg??
Daar had ie dus al aan gedacht...
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
ok..ikke mooi zonealarm erop zetten...servU de benodigde rechten geven (gewoon het programma dus toestaan serverrechten te hebben) en dan kan niemand meer op mijn ftp server........ en zone alarm geeft ook geen pop up of zo......... help??
Verwijderd
Misschien moet je poort 21 wel even openzetten joh?Op dinsdag 06 november 2001 10:35 schreef miel het volgende:
ok..ikke mooi zonealarm erop zetten...servU de benodigde rechten geven (gewoon het programma dus toestaan serverrechten te hebben) en dan kan niemand meer op mijn ftp server........ en zone alarm geeft ook geen pop up of zo......... help??
ok this might sound stupid..........hoe doe je dat in zonealarm? Heb het proggie rechten gegeven maar heo zet ik dan poort 21 open?
Aangeven dat Serv-U ook als server mag dienen. Zou moeten werken.Op dinsdag 06 november 2001 16:21 schreef miel het volgende:
ok this might sound stupid..........hoe doe je dat in zonealarm? Heb het proggie rechten gegeven maar heo zet ik dan poort 21 open?
Exact expert nodig?
been there done that...werkt nog niet (en nu ineens weer wel zonder dat ik ook maar iets heb aangepast.........ok...vaag.......dank allemaal!)
Verwijderd
tip: gebruik op je server linux. veel lichter dan win95 en moeilijker te hacken. linux heeft zijn eigen proggies die het ideal maken als FTP server. veel veiliger ook.
en Zonealarm *shudder* ik kan er niets goeds over zeggen vanuit mijn ervaringen als ex-chello agent. gebruik liever Blackice Defender.
en Zonealarm *shudder* ik kan er niets goeds over zeggen vanuit mijn ervaringen als ex-chello agent. gebruik liever Blackice Defender.
Pagina: 1