Toon posts:

Geforce 3 t200??

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie deze videokaart bij pricewatch voor zo'n 750 piek staan, terwijl de normale geforce 3 1000 piek kost. Wat is het verschil tussen deze 2 kaarten en verhoudt deze Geforce 3 ti200 zich tegenover de Geforce 2 pro/ultra

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

goed, kunt deze ook voor 599,- krijgen in pricewatch, veel reviews gepost op tweakers.net afgelopen week, weinig geplaatst deze bijv: http://www.amdworld.co.uk/ti200.htm

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Is volgens mij een MX versie van de GeForce3.... bijna zelfde prestaties als een GeForce 2 GTS

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus een grote miskoop aangezien de Geforce 2 pro goedkoper is

Verwijderd

de Geforce 3 Ti200 is 'iets' langzamer dan de normale Geforce 3.
de core draait op 175 Mhz en het geheugen op 200 DDR (eff. 400 Mhz)
en de normale Geforce 3 op 200 MHz (core) en 233 DDR Mhz geheugen.
de Ti200 is sneller dan de Geforce 2 PRO/Ultra, sneller geheugen, dubbele databus en nieuwe DirectX 8.1 instructies

Mzzl
TvH >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 16:05 schreef WildCat het volgende:
Is volgens mij een MX versie van de GeForce3.... bijna zelfde prestaties als een GeForce 2 GTS
mmm in die review die hierboven staat iets anders als conclusie, let me quote:
"The GEFORCE 3 TI-200 from MSI comes as a budget option over the GEFORCE 3 TI-500 with unparallel performance in its price range, it will outperform the existing GEFORCE 2 series of cards and to a certain degree will match the GEFORCE 3 card with a bit tweaking and combined with features like NVIDIA Shadow Mapping Techniques and the NVIDIA nfiniteFX Engine you will have features once only associated with professional rendering cards used by designers and once beyond the price range of the retail market for consumers."

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Hmmm volgens mij is dit een misverstand want:

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce2pro

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce3

:?

Hij is opzeker wel sneller die Ti200 Gf3

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 16:10 schreef Twanvh het volgende:
de Geforce 3 Ti200 is 'iets' langzamer dan de normale Geforce 3.
de core draait op 175 Mhz en het geheugen op 200 DDR (eff. 400 Mhz)
en de normale Geforce 3 op 200 MHz (core) en 233 DDR Mhz geheugen.
de Ti200 is sneller dan de Geforce 2 PRO/Ultra, sneller geheugen, dubbele databus en nieuwe DirectX 8.1 instructies

Mzzl
TvH >:)
Juist wij posten dus bijna op hetzelfde moment :)

• Spice

Spice

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Yep idd, we zijn er uit: de Geforce 3 ti200 is beter dan de hele range Geforce 2 kaarten.

• Lynx
  • Laatst online: 08:01
Hij heeft het hier over de Geforce 3 Ti200

en niet over de geforce 2 Ti.

Ik ga de gf3 Ti200 ook kopen dus ik zou 'm je niet geheel objectief zeker aanraden.

Verwijderd

Topicstarter
Ja het lijkt mij een goede koop aangezien de GF2 ultra volgens mij in dezelfde pricerange ligt.

• Spice

Spice

wat denk je van deze http://www.nvchips-fr.com/articles/Ti_450_golden_sample/article.php?page=page5.php

(ti-450 is golden sample = opgevoerde versie van gainward)

• Spice

Spice

Lynx ik ook: leadtek geforce3 ti200 64mb ddr tv-out Æ 599,- (uit paradigit prijslijst)

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Hercules Ti 200 lijkt mij wel wat, alleen nog geen review van de Hercules gezien (ben ook niet gaan zoeken, ik wacht wel tot ze rond 400 piek zijn). Een GeForce 2 lijkt mij eerder een miskoop omdat je straks je spellen er "lelijk" uitzien (vanwege de Pixel & Vertex shaders).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.