Heej, we hebben op school een methodiek geleerd voor het opzetten/evalueren van een interface. Nl. de guide methode, deze methode is echter uit 1995, is deze nog een beetje up to date? of is er inmiddels alweer een andere methode?
kun je eens wat meer informatie posten over deze methode, of een linkje waar ik meer kan vinden... (vind niet zo veel op google met wat jij postte)
zoiets interesseert me wel... helaas kan ik jou wel niet verder helpen... bij ons op school wordt er aan zo'n dingen haast geen aandacht besteed...
zoiets interesseert me wel... helaas kan ik jou wel niet verder helpen... bij ons op school wordt er aan zo'n dingen haast geen aandacht besteed...
ben eik ook wel geinterresseerd in hoe een gui er nou het beste uit kan zien
http://www.amazon.com/exec/obidos/ISBN%3D013315193X/102-5551982-3604928
Hier vind je het boek over GUIDE. Op het internet staat niet veel bijzonders over guide!
Hier vind je het boek over GUIDE. Op het internet staat niet veel bijzonders over guide!
Nix mis met GUIDE. De methodiek blijft courant; al is het boek nog zo oud.
Je kan hem nog bij best wat boekenwinkels kopen trouwens.
Je kan hem nog bij best wat boekenwinkels kopen trouwens.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik denk (ook) dat de methodiek an sich gewoon nog geldig is. UI == UI tenslotte. Alleen heb je tegenwoordig misschien wat 'mooiere' (kwestie van smaak
) controls zoals de outlookbar en flatbuttons en zo, maar het principe blijft gelijk.
Exact expert nodig?
slotje aub, ga gewoon verder in webdesign en grapics met het zelfde topic waar al meer replys op zijn
vriendelijke vriendOp dinsdag 06 november 2001 13:43 schreef THE_CR0SS het volgende:
slotje aub, ga gewoon verder in webdesign en grapics met het zelfde topic waar al meer replys op zijn
dit soort opmerkingen via [forum=26] ajb
</ot>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()