Ondanks dat ik niet blij was met het slotje (op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/310075 )van gister wil ik Phreak graag bedanken voor het veranderen van zijn signature. 
Dankjewel,
Niek
Dankjewel,
Niek
Zeker,Op maandag 05 november 2001 15:49 schreef bazs2000 het volgende:
Zo zie je maar dat een rel soms goed kan zijn.
Nu zijn er tenminste weer wat dingen duidelijker geworden omtrent de sigs.
daar ben ik het inderdaad mee eens, zo een sig kan absoluut nietOp maandag 05 november 2001 16:09 schreef RenevdVeen het volgende:
Nu je eigen vrouwonvriendelijke sign nog..
Idd...Op maandag 05 november 2001 16:09 schreef RenevdVeen het volgende:
Nu je eigen vrouwonvriendelijke sign nog..
Pas maar op.. dalijk wordt dat weer homo onvriendelijk gelezenOp maandag 05 november 2001 16:13 schreef raptorix het volgende:
Nu allemaal weer liev zijn en een dikke lebber aan phreak
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik kan wel vertellen dat xfile er niet erg happy mee was. 't Is niet bepaald een goed voorbeeld geven he?Op maandag 05 november 2001 16:12 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
daar ben ik het inderdaad mee eens, zo een sig kan absoluut niet
dat zou, natuurlijk in theorie, wel eens als een lichtelijke aanval tegen vrouwen gezien kunnen worden
in de praktijk zal zoiets nooit voorkomen, net als bij het sig van Phreak het geval was
maar al met al vind ik, als je sportief bent, dat je je sig nu ook moet veranderen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De sig is niet weggehaald omdat we hem homo onvriendelijk vonden, maar omdat er *kuch* bepaalde *kuch* mensen rechten aan ontleenden om zomaar alles in hun sig te zetten in het kader van: "het is een quote van IRC".Op maandag 05 november 2001 16:13 schreef raptorix het volgende:
Nu allemaal weer liev zijn en een dikke lebber aan phreak
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Sorry hoor, maar zeg nou maar gewoon dat Niek1616 gelijk had. Dat hij dat misschien niet helemaal op de juiste manier bracht is een 2e, maar in principe klopte het wat hij zei. Dan vind ik het ontzettend flauw dat jij nu gaat lopen verkondigen dat zijn sig veranderd is omdat 'mensen rechten ontlenen aan de sig van Phreak'. Volstrekte onzin, het gaat er om wat beledigend voor anderen is en of dat nu in een sig of posting staat maakt niet uit. En al helemaal niet waar het vandaan komt: IRC of een andere posting op GoT.Op maandag 05 november 2001 16:31 schreef JvS het volgende:
[..]
De sig is niet weggehaald omdat we hem homo onvriendelijk vonden, maar omdat er *kuch* bepaalde *kuch* mensen rechten aan ontleenden om zomaar alles in hun sig te zetten in het kader van: "het is een quote van IRC".
Aangezien we geen zin hadden om iedereen uit te leggen wat het verschil was, heeft Phreak hem maar weggehaald.
Dan maar het goede voorbeeld/verstandigste uithangen. Ik moet Niek1616 teleurstellen dat zijn argumenten daaraan niet geholpen hebben.
De islam kan uw vrijheid schaden
Neehoor. We (phreak + crew) hebben het er gewoon over gehad (op irc trouwensOp maandag 05 november 2001 16:36 schreef rdgf het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zeg nou maar gewoon dat Niek1616 gelijk had. Dat hij dat misschien niet helemaal op de juiste manier bracht is een 2e, maar in principe klopte het wat hij zei. Dan vind ik het ontzettend flauw dat jij nu gaat lopen verkondigen dat zijn sig veranderd is omdat 'mensen rechten ontlenen aan de sig van Phreak'. Volstrekte onzin, het gaat er om wat beledigend voor anderen is en of dat nu in een sig of posting staat maakt niet uit. En al helemaal niet waar het vandaan komt: IRC of een andere posting op GoT.
Je gaat me nu niet vertellen dat de welgetelde 244 posts in dat bewuste forum er niet aan meegeholpen hebben Phreak ervan te overtuigen dat hij zijn sig beter kon veranderen. En dat zelfs het feit dat Uitvreter (homosexueel) heeft aangegeven dat hij die signature niet vindt kunnen daar geen enkele rol bij hebben gespeeld.Op maandag 05 november 2001 16:31 schreef JvS het volgende:
[..]
De sig is niet weggehaald omdat we hem homo onvriendelijk vonden, maar omdat er *kuch* bepaalde *kuch* mensen rechten aan ontleenden om zomaar alles in hun sig te zetten in het kader van: "het is een quote van IRC".
Aangezien we geen zin hadden om iedereen uit te leggen wat het verschil was, heeft Phreak hem maar weggehaald.
Dan maar het goede voorbeeld/verstandigste uithangen. Ik moet Niek1616 teleurstellen dat zijn argumenten daaraan niet geholpen hebben.
Verwijderd
Goedzo! Bravo! Redder!Op maandag 05 november 2001 16:53 schreef Niek1616 het volgende:
Kben toch zeker gekke Eppie niet...
Niek
Wat een onzin zeg. "Door de knieen gaan" doe je als je een huwelijksaanzoek doet, niet als je je sig veranderd. En ik geef mijn fout nog steeds niet toe, want het _is_ geen fout.Op maandag 05 november 2001 16:53 schreef Niek1616 het volgende:
[..]
Ik snap dat het voor Phreak nu ontzettend 'door de kniën gaan' geblazen is, en tegenover sommige (homosexuele) GOT'rs zelfs ietwat genant. Ik begrijp dan ook dat hij het na een hele dag volhouden dat zijn sig niet kwetsend is, het niet meer kan maken tegen over zichzelf om zijn fout toe te geven. Dit snap ik en daarom heb ik er tot nu toe nix over gezegd.
Ga jij nou je vrouwonvriendelijke sig nog aanpassen? Die vind ik ook niet gepast en kwetsend voor een ieder van het vrouwelijk geslacht...Op maandag 05 november 2001 16:53 wilde Niek1616 alsnog gelijk hebben
Dat jouw mening, ik ben het hier zeer zeker niet mee eens. Wat mij betreft is Phreak gewoon gezwicht en daar blijft het voor mij bij.Op maandag 05 november 2001 16:57 schreef JvS het volgende:
Door jou topic is de sig in de aandacht gekomen. Daardoor besloot iemand anders een rare sig te nemen, die hem een waarschuwing opleverde. Daar was diegene het niet mee eens, dus plaatste hij de sig terug en begon een welles nietes discussie dat zijn sig net zo erg was als die van Phreak. Daar hadden we geen zin in, dus is die sig maar weggehaald
Inderdaad heeft je topic daaraan meegeholpen, maar ga hem zelf nog maar eens rustig doorlezen. En ga ook even tellen hoeveel van die 245 posts jou ondersteunden, en hoeveel % van de mensen die daar postten.
verhaal wat ik opschrijf is de waarheid. Als je graag genoegen trekt uit het feit dat door jou toedoen een crewmember z'n sig verandert (ik geloof je steeds minder dat je die ene storend vond) dan mag je dat doen. Je hebt er ook toe bijgedragen. Maar niet meer dan doordat je het onder de aandacht bracht.
En nu lees je weer over 4 vragen of je je sig aan wil passen heen... Wil je je sig aanpassen? 'k Vind hem niet kewl voor vrouwen...Op maandag 05 november 2001 17:03 schreef Niek1616 het volgende:
[..]
Dat jouw mening, ik ben het hier zeer zeker niet mee eens. Wat mij betreft is Phreak gewoon gezwicht en daar blijft het voor mij bij.
Eens zullen we het wel nooit worden, maar ga nou niet conclusie's trekken en doen alsof die _dus_ de goede zijn.
* cornelixnootje1 gaat eten...
* cornelixnootje1 gaat eten...Op maandag 05 november 2001 17:01 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ga jij nou je vrouwonvriendelijke sig nog aanpassen? Die vind ik ook niet gepast en kwetsend voor een ieder van het vrouwelijk geslacht...
Och, standaard gang van zaken is dat als een sig niet mag, je netjes gevraagd wordt hem aan te passen. Doe je dat niet, dan doen we het zelfOp maandag 05 november 2001 17:05 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
En weer negeert hij een verzoek en ontloopt hij de discussie.
Grrrrrene was eerder (iets)
Afgezien daarvan, er zijn meerdere personen geweest (waaronder ikzelf) die jouw sig veel beledigender vonden dan de sig van Phreak. Ga jij die van jou nu eindelijk eens verwijderen?Op maandag 05 november 2001 17:03 schreef Niek1616 het volgende:
Dat jouw mening, ik ben het hier zeer zeker niet mee eens. Wat mij betreft is Phreak gewoon gezwicht en daar blijft het voor mij bij.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op maandag 05 november 2001 17:03 schreef Niek1616 het volgende:
[..]
Ik trek geen conclusies. Ik zeg alleen hoe het gegaan is.Eens zullen we het wel nooit worden, maar ga nou niet conclusie's trekken en doen alsof die _dus_ de goede zijn.
ROFL, dat jou dat nooit lukt is omdat jij gewoon nieks sig ff aan kan passen als je wilOp maandag 05 november 2001 17:10 schreef JvS het volgende:
[..]
(/me jaloers hoor. Mij nog nooit gelukt), dan moet je dat zelf weten.
Ik was erbij.
Mjah, heb je gelijk in. Had beter even gemaild kunnen worden. Maarja, het was wel een beetje een inkoppertje en een geintje moet zo af en toe kunnen. De wereld gaat niet tenonder door een gewijzigde sig, toch?Op maandag 05 november 2001 17:12 schreef raptorix het volgende:
Sorry mag ik er op wijzen dat ik mijn sig eerder had gewijzigt dan phreak, juist omdat ik hier niet te veel heibel om wil, mijn statement was gewoon dat je bij twijfel de ander in ze waarde laat, iets wat phreak kennelijk niet wil. Daarnaast heb ik nog eens aangegeven dat het nog lame is om op deze manier gebruik te maken van je mod rechten, maar betreffend modje is hier dacht ik al eerder op gewezen.
Da's netjes van je, zeker netjes, maar wat jij zegt is ook wel zo, maar dat moet je niet tot het onzinnige door voeren. Tegenwoordig mag je iemand die hoort tot een "minderheid" niet meer uitschelden, want dan is het discriminatie. Waarom? Niet omdat het discriminerend is, maar omdat het een minderheid isOp maandag 05 november 2001 17:12 schreef raptorix het volgende:
Sorry mag ik er op wijzen dat ik mijn sig eerder had gewijzigt dan phreak, juist omdat ik hier niet te veel heibel om wil, mijn statement was gewoon dat je bij twijfel de ander in ze waarde laat, iets wat phreak kennelijk niet wil. Daarnaast heb ik nog eens aangegeven dat het nog lame is om op deze manier gebruik te maken van je mod rechten, maar betreffend modje is hier dacht ik al eerder op gewezen.
Ja, hij is zo koppig dat je zou denken dat ie iets tegen vrouwen heeftOp maandag 05 november 2001 17:16 schreef Grrrrrene het volgende:
En laat Niek nu ff zijn sig aanpassen en zwichten onder de zware druk die er op zijn schouders rust om de wereldverbeteraar uit te hangen... 't zou 's tijd worden...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja baasOp maandag 05 november 2001 17:19 schreef raptorix het volgende:
Never mind, sluiten de hap
Mag jij mij vertellen wanneer?Op maandag 05 november 2001 17:12 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast heb ik nog eens aangegeven dat het nog lame is om op deze manier gebruik te maken van je mod rechten, maar betreffend modje is hier dacht ik al eerder op gewezen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq