Ik word schi#jziek van school!! part 2

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Oscar the Grouch wrote :
ehm, tja, frustraties???
Afgezien van een hoog frustratie-gehalte zie ik geen reden om deze topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/311175/1?limit=25)dicht te gooien.
Het is wel duidelijk dat er iemand boos is maar dat kom je wel vaker tegen. Maar ik zie geen beledigingen, geen gevloek, geen discriminatie en afgezien van een be reacties van zogenaamde 'tweakers' :? die alleen maar een beetje kunnen bleren ipv eens een OPLOSSING te bedenken :r
Zeuren doe je maar bij je moeder :P

Dus hier een wat meer constructief antwoord.....

Als je kan booten vanaf een floppy (DOS/Linux) dan kan je gewoon de files van de harde schijf af halen (ik weet niet hoe het zit met NTFS) met je ZIP Drive.

Kijk maar hier voor de details :
http://pw1.netcom.com/~deepone/zipjaz/dos.html

Als je niet kan booten zal je toch de BIOS eens open moeten breken met een algemeen password. Niet op elke PC werkt dat dus dan moet je de BIOS met wat software resetten.
Dat werkte zelfs onder NT4. Ik weet de naam van dat software niet meer dus gewoon ff zoeken met Google. Maar hiermee is je probleem wel opgelost. =)

Misschien iemand een idee hoe het met Linux op 1 floppy moet? B-)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

hey, bedankt , ;) we begrijpen elkaar ;)

Verwijderd

alleen zover was ik ook nog gekomen, ik kan gewoon zonder password in de BIOS komen maar kan echter niks veranderen , het zijn hier alleen Compaq Deskpro pcs!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 15:28 schreef cONEction het volgende:
alleen zover was ik ook nog gekomen, ik kan gewoon zonder password in de BIOS komen maar kan echter niks veranderen , het zijn hier alleen Compaq Deskpro pcs!
Al gepraat met de systeembeheerder, docenten ? is beter dan de boel slopen lijkt mij :)

Verwijderd

Ik ben nu met aantal vrienden aan het afspreken om langs de directie te gaan , want we(ik en vrienden) hebben samen 200 piek p/persoon uitgegeven om een zip drive te kopen + zips speciaal voor school , en nu gaan we zeggen , of zip drives enablen of dokken voor de zipdrives die we hebben gekocht!

redelijker kan gewoon niet >:)

Verwijderd

Wat de bios betreft, misschien heb je hier wat aan?
[topic=311140/1/25]
Is inmiddels al wel gesloten en ik heb het niet gelezen, maar misschien dat de oplossing er te vinden is.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Over de zips:
het kan best dat ze na sommige *clicks of death* het risico niet meer wilden lopen om nog meer zipdrives kwijt te raken.

Vraag VRIENDELIJK om een gesprek en geef goede argumenten (en vraag vriendelijk waarom ze het hebben gedaan). Misschiens kan je beter eerst even langs de informatica leraar en systeembeheerder langsgaan om details aan hun te vragen, aangezien de directie van een school vaak niets van hun informatie systemen afweet.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Afgezien van een hoog frustratie-gehalte zie ik geen reden om deze topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/311175/1?limit=25)dicht te gooien.
Er staat _geen enkele_ reactie in dat topic dat ook maar in de verste verte serieus en HA-waardig genoemd kan worden.
Misschien, heel misschien, had dat er wel iets mee te maken dat ik het topic gesloten heb.

In dit topic daarentegen doen mensen serieus pogingen om een oplossing te zoeken voor de gestelde vraag.

Natuurlijk kun je er uren over discussieren of het volledig legaal is om een beveiligde PC te kraken omdat je er iets op wilt doen wat nu niet gaat, maar dat is, althans nu, niet aan de orde.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

OK, volgens de systeembeheerder hebben ze het disabled vanwege een fout ofzo :? ( hij is ook niet zo slim )

en ik zei tegen hem dat ik toevalling 200 piek had besteed om die zip drives te kunnen gebruiken , en hij zei dat de zip drives weer enabled zullen worden volgende week! :9~

Ok nu een paar manieren om een paar van die simple beveiligingen te omzeilen :

NAPSTER is disabled :
FileFunnel - > http://www.filefunnel.com/
Mirc is diabled :
Meestal werken de oudere versies (4.7) en lager anders Trillian gebruiken -> www.trillian.cc

zelfde oplossing als MSN disabled is!

voor de rest :
als je bepaalde drives niet ziet terwijl ze wel geinstalleerd zijn (meestal via regedit) uitgeschakeld ,
dan kun je gewoon windowscommander gebruiken om toch toegang te krijgen tot die drives
-> http://www.ghisler.com/

Dit zijn alleen softwarematige oplossingen en niks spectaculairs ofzo dus... ;)

Verwijderd

als je schijtziek wordt van school, mot je thuisblijven |:(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 05 november 2001 15:25 schreef _bas_ een blaatverhaal
zou je het dan niet in een softwaretopic zetten; of netwerk

dit is echt allesbehalve hardware :{

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Frappant dat je ontkent gefrustreerd te zijn, en bovendien zie ik niet in waarom deze topic in HA moet staan. Als je wilt katten op school dan open je maar een topic in de HK.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.