Toon posts:

AMD moederbord in een pentium 2 case?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Past een AMD moederbord (MSI K7T266 Pro RAID) in een pentium 2 case? (In de case zit nu een Pentium 2 450 Mhz)

Ik hoop dat iemand dit weet.

Many tia ...
De KeNNeS

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:52
Tuurlijk, cases zijn niet specifiek gemaakt voor een processor maar voor een mobo layout. De huidige standaard is ATX met onboard aansluitingen voor toestenbord/muis, usb, com1 com2 lpt1 en soms audio/netwerk. Hiervoor was het AT. Dit geld voor AMD en Pentium processors.

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
100% zeker weten dat dat past :)

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Waarschijnlijk gat het wel, want die kast die je nu hebt is een atx kast. Alleen als het een minitower is heb je de kans dat het bord te lang is.

Verwijderd

Topicstarter
owkey ... dit moestek dus horen hè ...

het is ne miditower dus np ...

TNX De KeNNeS

Voor mij is deze topic gesloten ...

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24

DaRoot

Some say...

Alleen ff in de gaten houden of de voeding krachtig genoeg is... 250 Watt is wel haast minimum...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Op maandag 05 november 2001 15:24 schreef DaRoot het volgende:
Alleen ff in de gaten houden of de voeding krachtig genoeg is... 250 Watt is wel haast minimum...
hehe ik heb mijn Athlon K7 700 Mhz ingebouwd in een P2 case met 145 Watt voeding. Ik weet dat dit veel te weinig is maar nog nooit last van gehad. Nooit rare vastlopers ofzo (ja 't loopt wel 's vast, maar dat is windows :+) :)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Heb laatst in een TB1400 een 400Watt Voeding moeten plaatsen omdat de 300Watt t niet trok *D als je een cd liet opspinnen ging de koeler van de cpu spontaan trager lopen hehehe.....Nu 400 Watt zonder problemen......
Nu zat er ook wel een zooi in overigens hoor.....6 SCSI-cd spelertjes, 2 SCSI-schijven op 10.000 toeren met een Raid0, een behoorlijke videokaart, een soundblaffer, 2 NICs dus t had zowiezo wel een sapje gelust.....zelfs met een Intel...maarja..AMD trekt nu eenmaal wat meer

iRacing Profiel

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Tuurlijk kan dat, zolang je voeding maar ATX is van die case, geen problemo!
Pagina: 1