Weet iemand waar ik deze kan kopen. Of heb je er een te koop. Ik kan hem bij mij in de stad niet vinden en kan mijn nieuwe P3 1000Mhz helaas nog niet plaatsen
Zoek effe in de pricewatch.. Daar staan ze wel in..
Ik weet dat ze ze bij mycom en eynstein hebben!
Ik weet dat ze ze bij mycom en eynstein hebben!
edit:
Ik hoop dat je slot1 naar fcpga bedoelt.. fcpga naar slot 1 bestaat niet!
Ik hoop dat je slot1 naar fcpga bedoelt.. fcpga naar slot 1 bestaat niet!
FC-PGA CPU naar SLot1 mobo gaat het (hopelijk) om- het omgekeerde is om overduidelijke redenen onmogelijk.
Enfin, ik wilde ook Pricewatch roepen, maar ben ff gaan kijken: kon ze niet vindeen
Maar goed, MyCom heb je tegenwoordig in de meeste plaatsen, of ga anders naar de HCC- succes verzekerd. Zorg er alleen wel voor dat (indien nodig) de slotket voltage jumpers heeft.
Die van ABIT en Soltek zijn iig goed (Soltek zie ik iedere keer weer op de beurzen te koop)
Enfin, ik wilde ook Pricewatch roepen, maar ben ff gaan kijken: kon ze niet vindeen
Maar goed, MyCom heb je tegenwoordig in de meeste plaatsen, of ga anders naar de HCC- succes verzekerd. Zorg er alleen wel voor dat (indien nodig) de slotket voltage jumpers heeft.
Die van ABIT en Soltek zijn iig goed (Soltek zie ik iedere keer weer op de beurzen te koop)
Oslik blyat! Oslik!
Verrek.. Je hebt gelijk..Op maandag 05 november 2001 15:10 schreef dion_b het volgende:
Naja, die van mycom was in ieder geval van asus, met voltage-instellingen etc..
En bij eynstein hebben ze geloof ik de Abit.. Ook goed dus!
Bij computerland hebben ze die van asus. Je kan op die dingen ook de voltage op regelen.
Maar niet alle converteerders werken met zo'n proc. Tot de 500 is zeker als je hoger gaat is het maar afw8ten of je bord het ndersteund.
Maar niet alle converteerders werken met zo'n proc. Tot de 500 is zeker als je hoger gaat is het maar afw8ten of je bord het ndersteund.
Oepz foutje.Ik bedoelde natuurijk slot1>fcpga. Ik was al bij mycom geweest maar die heeft niks meer Computerland ook niks en Einstijn idem. Voltage jumpers heb ik niet nodig met mijn p3bf.
Groetjez ed
Groetjez ed
Nee, ik kan ze ook niet meer vinden in de pricewatch.
Maar het is bijna hcc-dagen, daar zul je er vast wel vinden !
Maar het is bijna hcc-dagen, daar zul je er vast wel vinden !
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Je kan ook bij vraag en aanbod je request zetten, misschien heeft er iemand 1-tje over na een upgrade.....
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Pagina: 1