Toon posts:

Ik word schi#jziek van school!!

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Systeembeheerder doet alles om ons te pesten , hij heeft vorige week ZIP Drives disabled :r

en MSN draait ook al niet meer , mirc is ook beveiligd, quake 3 en unreal mogen ook al niet meer , ik word stront ziek van de regels. Het leukste is dat ik met opendag te horen kreeg dat ik eigen hardeschijf kon meenemen en die vol pompen , en sinds ik op school zit krijgen we van die zielige beveiligingen , we hebben een ZIP drive en die mogen we niet gebruiken |:( terwijl ik speciaal voor school een zipdrive heb gekocht!

Als het zo doorgaat , dan stamp ik die pcs kapot >:)

:( :( :(

Hebben jullie ook dit soort ervaringen ?

Verwijderd

Waarom zullen ze de boel beveiligen denk je ? maar bij ons op school is het helaas niet veel anders ;(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
en wat denk je, ik post het maar even in HA
wat is je bedoeling van dit topic :?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ben je niet een beetje kinderachtig bezig? Ik neem aan dat het school netwerk bedoeld is om te oefenen, en niet om het om zeep te helpen met niet-schoolse activiteiten zoals irc en quake enz. Reden voldoende om e.e.a. te beveiligen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Bij ons was het beveiligd. Zo goed dat zelfs de lessen niet meer konden worden gevolgt. Heeft 2 maanden geduurt en nu kunnen we eindelijk weer bijna alles. Alleen MSN Messenger werkt niet als het goed is.

Als het je niet bevalt neem je maatregelen. De echte tweakert heeft natuurlijk z'n connecties :) Je kan bijv. voor klassenvertegenwoordiger spelen en er een punt van maken. Waarschijnlijk ben je niet de enige klassenvertegenwoordiger die het met jouw punt eens is en sta je sterk. Weg met de systeembeheerder >:)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

en gelijk hebben ze

beetje quake draaien op school
tss

schaam je

• 0siris
  • Laatst online: 17-08 02:11
doe goed je best op school, studeer af, regel een goede baan en secundaire arbeidsvoorwaarden en koop een flinke pc en neem een goede internetverbinding. Klaar.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
op zich heb je gelijk , maar ze hebben ons op opendag andere dingen gezegd, en zipdrive heb ik altijd gebruikt voor school om dingen mee te kunnen nemen naar huis , dus..

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Jezus zeg, vind je het gek?
School != voor spellen en met PC's te klooien, kan je sysad alleen maar gelijk geven.

Verwijderd

Move.to/HK :)

Verwijderd

Topicstarter
Tweakertje flikker toch op man, het gaat me helemaal niet om die kut spellen , ik voel me gewoon genaaid en vind je het zo logisch dat ze zip drives aanschaffen en die vervolgens disablen? dan ben je toch niet helemaal 100% :(
|:(

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

ehm, tja, frustraties???

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.