Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
In principe overal! 
kijk bij www.aopen.nl
die nieuwe kleine kast is overal verkrijgbaar! Maar let er wel op dat bij een slimline kast ervan uitgegaan wordt dat je een moederbord hebt met alles onboard. Een standaard-formaat videokaart oid past niet.
bij www.colorcase.com zie je alle kasten die je bij Computerland (www.computer-land.nl) kan krijgen! Qua prijs en vooral het design zijn deze zeer interessant!
kijk bij www.aopen.nl
die nieuwe kleine kast is overal verkrijgbaar! Maar let er wel op dat bij een slimline kast ervan uitgegaan wordt dat je een moederbord hebt met alles onboard. Een standaard-formaat videokaart oid past niet.
bij www.colorcase.com zie je alle kasten die je bij Computerland (www.computer-land.nl) kan krijgen! Qua prijs en vooral het design zijn deze zeer interessant!
je moet ff kijken bij asus die heeft een xtreem mooie klein case. de Terminator genaamd
nog kleiner dan de midi
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
asus terminator
edit: shit resettim was me weer eens voor
edit: shit resettim was me weer eens voor
Die Aopen staat me nog het meest aan. Alleen als die in het zwart te krijgen zou zijn zou helemaal beter zijn
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Zag gister net een leuk cool kastje voor fl. 789,-
met erin:
- Geschikt tot maximaal Intel Pentium III 1 GHz proc.
- Maximaal 2x256Mb geheugen
- Savage 2D/3D video kaart
- 4x USB-poort
- 10/100 Fast Ethernet kaart
- AC97 audio kaart
- S-Video en TV-out
- 2x IEEE 1394 firewire poort
- gewicht 2.4Kg.

(klik op plaatje voor advertentie 677x803 px)
met erin:
- 4x USB-poort
- AC97 audio kaart
- S-Video en TV-out
- gewicht 2.4Kg.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Ja deze kreeg ik binnen van een leverancier van ons dat hun daar nu dealer waren.
Kijk die kast moet juist zo klein mogelijk zijn omdat het linux machine word en daar gaan we er meerdere van installeren en dan bij vrienden van mij neerzetten aangezien idereen gek word van zo mini tower of midi tower in ze kast
Leuk, maar van een Savage chipset en AC97 vidkaart word ik niet vrolijkOp dinsdag 06 november 2001 11:03 schreef besmart het volgende:
Zag gister net een leuk cool kastje voor fl. 789,-
met erin:
- 4x USB-poort
- AC97 audio kaart
- S-Video en TV-out
- gewicht 2.4Kg.
[afbeelding]
Pagina: 1