Verwijderd
Ja die tering provider ligt weer eens plat.Op maandag 05 november 2001 14:39 schreef rienstra het volgende:
klopt hetdat het plat ligt????
Go*********. De zoveelste keer al.
Kan ik mijn click and dial trouwens afzeggen zonder opzeg termijn omdat ze de laatste maanden er echt een zootje van maken. Want Zij leveren niet wat ze in het contract gezet hebben. En als zij zich niet aan het contract houden dan hoef ik dat ook niet
Ook hebben ze vorige maand 245,- teveel van mijn rekening gehaald
Ik netjes een email gestuurd en geen reactie!
Na 5 emailtjes reactie dat ik ff hun dure helpdesk nummer moet bellen. JA kiss my ass !!
Stelletje piep!!!!!!!!!
bij mij hadden ze ook ruim 200,- te veel van me rekening afgeschreven. Ook een brief geschreven, maar nog niks van gehoord
Het is inderdaad weer very brak.
Email die er om de zoveel tijd uitvliegt, verbinding die na 3 secs verbroken wordt.
En nu was inbellen vandaag helemaal niet mogelijk...
Let me guess..gaan ze *misschien* in het weekend er een uurtje of 2 bijdoen? Tssk..laat ze maar eens een maandje gratis geven! Stelletje prutsers, we krijgen nooit direct te horen wat er allemaal aan de hand is.
Ik wou dat wanadoo eens bevestigde dat ISDN hometime werkend blijft, kan ik Wish tenminste lekker..OPZEGGEN!
Zo..dat lucht op
Email die er om de zoveel tijd uitvliegt, verbinding die na 3 secs verbroken wordt.
En nu was inbellen vandaag helemaal niet mogelijk...
Let me guess..gaan ze *misschien* in het weekend er een uurtje of 2 bijdoen? Tssk..laat ze maar eens een maandje gratis geven! Stelletje prutsers, we krijgen nooit direct te horen wat er allemaal aan de hand is.
Ik wou dat wanadoo eens bevestigde dat ISDN hometime werkend blijft, kan ik Wish tenminste lekker..OPZEGGEN!
Zo..dat lucht op
edit:
ga wel slecht typen uit frustratie..hihi
ga wel slecht typen uit frustratie..hihi
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |