Ik wilde ff weten hoe je in de BIOS van een Compaq
komt, en wel een Deskpro 2000. Bespaar me de opmerkingen met: Waarom neem je een Compaq? etc, want het is gelukkig niet mijn pc...
Verwijderd
Compaq heeft een aparte partitie op de HD, daar zit de bios setting.
Tijdens het opstarten krijg je op een gegeven moment een knipperend blokje rechtsboven in het scherm, dan moet je op F10 drukken.
Tijdens het opstarten krijg je op een gegeven moment een knipperend blokje rechtsboven in het scherm, dan moet je op F10 drukken.
SCHREEW NIET ZO !!!
was het niet zoiets van op F1 duwen bij het opstarten ?
was het niet zoiets van op F1 duwen bij het opstarten ?
BEN JE DOOF OFZO?
MSX 2 rulez more
Als je je compaq paritie nog hebt dan is het F10 tijdens het booten (knipperend blokje). Als dat er niet meer opstaat moet je bij compaq de setup-disk downloaden en kun je er weer inkomen en evt die partitie aanmaken.
Nee, maar dan valt het meer op! Het heeft nogal haastOp maandag 05 november 2001 14:22 schreef Greyfox het volgende:
BEN JE DOOF OFZO?
Compaq's etc wordt je gek van is maar 1 manier en die werkt voor al die ondingen:
1) Sluit een oud toetsenbord aan
2) Zet het ding aan
3) En knoppen rammen
Dan kom je er vanzelf wel
1) Sluit een oud toetsenbord aan
2) Zet het ding aan
3) En knoppen rammen
Dan kom je er vanzelf wel
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Verwijderd
Nee, het is gewoon VET asociaal, dat is het.Op maandag 05 november 2001 14:24 schreef markjevanloo het volgende:
[..]
Nee, maar dan valt het meer op! Het heeft nogal haast
Verwijderd
Hou toch ff op zeg, dat is dan nog geen reden om zo'n topictitel te nemen.Op maandag 05 november 2001 14:24 schreef markjevanloo het volgende:
[..]
Je staat al een tijdje geregistreerd hier dus je weet best hoe hier over gedacht wordt
De pc waar het om gaat heeft geen boekies, het is namelijk een afdankertje van het werk.... Maar ik zal het ff proberen.Op maandag 05 november 2001 14:24 schreef Tweakertje het volgende:
KIJK EENS IN HET BOEKJE OF PROBEER F10, F1, DEL ETC.
NIET met capslock aan!Op maandag 05 november 2001 14:26 schreef markjevanloo het volgende:
[..]
De pc waar het om gaat heeft geen boekies, het is namelijk een afdankertje van het werk.... Maar ik zal het ff proberen.
dan kan het dat ie het niet doet
Verwijderd
*zucht* wat denk je zelf nouOp maandag 05 november 2001 14:27 schreef markjevanloo het volgende:
[..]
Kwist niet dat het je zo aantrekt, een onderwerp in hoofdletters!
tis inderdaad F10
ga naar IK MAAK HET JE TE MAKKELIJK
kies voor deskpro2000 en kies typenummer, download je setup diskette en leef je meteen effe uit op de firmware updates
ga naar IK MAAK HET JE TE MAKKELIJK
kies voor deskpro2000 en kies typenummer, download je setup diskette en leef je meteen effe uit op de firmware updates
edit:
die heb je harder nodig dan je lief is, ik zou zo'n afdankertje mijn ergste vijand niet toewensen
die heb je harder nodig dan je lief is, ik zou zo'n afdankertje mijn ergste vijand niet toewensen
Zucht zelf maar eens. Als je het ergert, moet je gewoon niet reageren en niet zo geirriteerd doenOp maandag 05 november 2001 14:31 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
*zucht* wat denk je zelf nou![]()
Verwijderd
Ja idd laat ook maar zitten, je merkt het someteen welOp maandag 05 november 2001 14:35 schreef markjevanloo het volgende:
[..]
Zucht zelf maar eens. Als je het ergert, moet je gewoon niet reageren en niet zo geirriteerd doen
Verwijderd
Zoals hierboven al stond via F10, maar als dat niet werkt (ik heb ook nog zo'n ding thuis) moet je naar de compaq site gaan, om daar het ROMPaq te downloaden. Je kan nl ook alles via de 3 diskettes!!! tweaken (voor zover dat kan met een kromprak)Op maandag 05 november 2001 14:19 schreef markjevanloo het volgende:
Ik wilde ff weten hoe je in de BIOS van een Compaqkomt, en wel een Deskpro 2000. Bespaar me de opmerkingen met: Waarom neem je een Compaq? etc, want het is gelukkig niet mijn pc...
Das waar, maar ik denk dat je minder antwoorden krijgt waar je wat aan hebt.Op maandag 05 november 2001 14:24 schreef markjevanloo het volgende:
[..]
MSX 2 rulez more
nou ik vond het anders heel aantrekkelijk staan
... kreeg meteen zo'n innerlijke drang om te flamen
heerlijk gevoel.. kromprak BEDANKT
klauwhamers deed 3 maandjes stage op compaq helpdesk en begreep daarna dat die stofzuigers een eigen ziel hebben... maar 3 maandjes is te kort om erachter te komen wat die dingen bezield...
heerlijk gevoel.. kromprak BEDANKT
klauwhamers deed 3 maandjes stage op compaq helpdesk en begreep daarna dat die stofzuigers een eigen ziel hebben... maar 3 maandjes is te kort om erachter te komen wat die dingen bezield...
bij een oude ibm-bak hielp 't ook toen ik wat hardware los rukte (vooraf aan 't booten dan!...) en wierp me zo in z'n bios.
mischien ook zo voor compaq???
-dnz
mischien ook zo voor compaq???
-dnz
*-----
Sjezus, dat doet ie [topic=311144/1] hier ook al !!
Ad Astra Per Aspera
serieus?Op maandag 05 november 2001 14:45 schreef Kuijpmans het volgende:
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
gewoon een paar toetsen indrukken, de shift en capslock kan je zeker vinden, maar denk dat je beter een paar letters kan proberen
dan krijg je zoiets van keyboard error, press ... to setup
en dan kan je setuppen
dan krijg je zoiets van keyboard error, press ... to setup
en dan kan je setuppen
huisgenootje van me heeft ook zo'n compraq, en daar helpt het door op f10 te rammen. Wel heel vaak en heel hard
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Op maandag 05 november 2001 14:45 schreef Kuijpmans het volgende:
Schreeuwerig flame-topic
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()